صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / شرایط اعزام استارت‌آپ‌ها به نمایشگاه «باکوتل» اعلام شد
شرایط اعزام استارت‌آپ‌ها به نمایشگاه «باکوتل» اعلام شد

توسط سازمان فناوری اطلاعات؛

شرایط اعزام استارت‌آپ‌ها به نمایشگاه «باکوتل» اعلام شد

کسب و کار- سازمان فناوری اطلاعات ایران شرایط اعزام استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال فناوری را به نمایشگاه «باکوتل» اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نمایشگاه «باکوتل» کشور آذربایجان حاضر شوند.

سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: با هدف کمک به توسـعه کسب و کار استارت‌آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح بین‌المللی، در نظر دارد زمینه حضور گروهی از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال را در نمایشگاه «باکوتل» آذربایجان فراهم کند. استارت‌آپ‌های واجد شرایط تا تاریخ ۱۴ آبان ماه جاری می‌توانند با ارسال نامه به سازمان فناوری اطلاعات ایران، برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

شرایط حضور استارت‌آپ‌ها در هیئت ایرانی اعزامی به نمایشگاه فناوری اطلاعات باکو، دارا بودن بیش از ۱۰ هزار نصب اپلیکیشن استارت‌آپ‌ مربوطه و دارابودن رابط کاربری (UI) به زبان آذری و پرداخت هزینه‌های مربوطه است. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.