صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / افتتاح ۴ گرمخانه جدید تا پایان آبان ماه
افتتاح ۴ گرمخانه جدید تا پایان آبان ماه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد

افتتاح ۴ گرمخانه جدید تا پایان آبان ماه

کسب و کار نیوز - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از افتتاح ۴ گرمخانه جدید خبر داد و گفت: دو گرمخانه برای مردان و دو گرمخانه هم ویژه بانوان تا پایان آبان به گرمخانه های پایتخت اضافه می شود.

محمدرضا جوادی یگانه با اعلام این خبر گفت: برخی از مناطق شهر تهران پوشش لازم برای جذب مددجویان را نداشتند و با توجه به تقاضاهایی که در برخی از مناطق وجود داشت مکان هایی برای افزایش گرمخانه‌ها جانمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر اینکه هم اکنون امکان جذب تا دو برابر ظرفیت کنونی را در گرمخانه‌های موجود داریم، عنوان کرد: در حال حاضر برای جذب مددجویان نگرانی نداریم و این چهار گرمخانه برای تسهیل در دسترسی مددجویان اضافه می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه دو گرمخانه برای مردان و دو گرمخانه برای زنان اضافه می شود، تصریح کرد: گرمخانه‌های ویژه بانوان در منطقه ۵ و ۱۶ و دو گرمخانه آقایان در مناطق ۱۰ و ۱۶ تجهیز می شوند.

بر اساس گزارش شهرنوشت، جوادی یگانه تاکید کرد: تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا در فصل سرد سال افراد بی خانمان برای رسیدن به سر پناه با مشکل مواجه نشوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.