صفحه اصلی / استان ها / طرح نوسازی هزار تاکسی شهری اصفهان، به زودی
طرح نوسازی هزار تاکسی شهری اصفهان، به زودی

در توافق شهرداری اصفهان با ایران خودرو

طرح نوسازی هزار تاکسی شهری اصفهان، به زودی

کسب و کار نیوز: در توافق شهرداری اصفهان با مدیران ایران خودرو، نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی اصفهان به زوی کلید می‌خورد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نوسازی تاکسی ها همکاری رانندگان تاکسی را می طلبد و شهرداری اصفهان هم برای تسهیل در تعویض خودروهای فرسوده زمینه استفاده از تسهیلات بانکی را برای رانندگان فراهم کرده و به زودی پس از توافقات کامل با شرکت ایران خودرو، ‌هزار تاکسی از سه هزار تاکسی فرسوده شهر به تاکسی‌های نو تبدیل خواهد شد.

هادی منوچهری افزود: در مذاکرات شهرداری و معاونت حمل و نقل اصفهان با مسئولان ارشد ایران خودرو، تا پایان دی‌ امسال و مصادف با رویدادهای حمل و نقل و ترافیکی شهرداری، درمرحله نخست این طرح، هزار دستگاه خودرو تاکسی جدید ایران خودرو جایگزین خودروهای فرسوده ناوگان تاکسی اصفهان می شود.

وی گفت: شهرداری اصفهان بااجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسی از معدود مدیریت‌ها در استان ها خواهد بود بدون استفاده از منابع دولتی که جزء وظایف ذاتی وزارت کشور است تلاش می کند تنها با بودجه خود به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان اهمیت داده است.

همچنین مطالعه کنید:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.