صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تعمیرات اساسی در آغار، دالان، دی و سفیدزاخور پایان یافت
تعمیرات اساسی در آغار، دالان، دی و سفیدزاخور پایان یافت

تعمیرات اساسی در آغار، دالان، دی و سفیدزاخور پایان یافت

کسب و کار نیوز:تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفیدزاخور شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف افزایش ضریب اطمینان تجهیزات فرآیندی برای حفظ شرایط تولید پایدار زمستانی پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, مصطفی پالیزیان، رئیس منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفیدزاخور در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی امسال با رکورد ۴۳ هزارنفر ساعت کار در گروه‌های چندگانه تعمیرات، بهره‌برداری، بازرسی و حفاظت فنی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، خدمات پشتیبانی و حراست انجام شد.

وی به مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی اشاره و اظهار کرد: این تعمیرات پس از ارزیابی بازرسی و حفاظت فنی و در مجموع ۸۸۵ فقره درخواست کار تعمیراتی، بازرسی فنی و اصلاحیه‌های فرآیندی در پالایشگاه گاز فراشبند، تسهیلات مرکزی ناحیه آغار، مراکز جمع‌آوری و چاه‌های مربوط به آنها، خطوط لوله انتقال گاز و خطوط هوایی برق تحت پوشش منطقه، برنامه‌ریزی و عملیاتی شد.

پالیزیان تصریح کرد: از نقاط قوت این تعمیرات می‌توان به پشتیبانی، تعمیر و ساخت قطعات مورد نیاز واحدهای درگیر در عملیات از سوی کارگاه مرکزی منطقه اشاره کرد که افزون بر سرعت بخشیدن به انجام کار، سود و صرفه اقتصادی نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: تعمیرات این منطقه عملیاتی با هدف آماده‌سازی واحدهای عملیاتی برای تامین سوخت زمستانی از ۱۱ مهرماه امسال آغاز شد و در بازه زمانی ۱۴ روز به پایان رسید.

منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفیدزاخور یکی از مناطق پنجگانه فعال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در جنوب استان فارس قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.