صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به دربی لوکلاسیک باید احترام گذاشته شود
به دربی لوکلاسیک باید احترام گذاشته شود

توماس توخل:

به دربی لوکلاسیک باید احترام گذاشته شود

کسب و کار نیوز: توماس توخل سرمربی PSG بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل مارسی در دربی لوکلاسیک، به صحبتهای سرمربی مارسی انتقاد کرده و خواهان احترام بیشتر به این دربی و دو تیم حاضر در آن شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در پاسخ به صحبتهای آندره ویلاس بواس، سرمربی مارسی درباره دربی بزرگ فرانسه بین PSG و مارسی که در این کشور به لوکلاسیک معروف است، درحالیکه تیم او موفق شده بود مارسی را با نتیجه ۴-۰ در هم بکوبد خواهان احترام بیشتر به این دربی و دو تیم حاضر در آن شد.

پاری سن ژرمن دیشب در پاریس موفق شد حریف خود مارسی را به لطف دبل‌های مائورو ایکاردی و کیلین امباپه با نتیجه درخشان ۴-۰ در هم بکوبد. در اولین لوکلاسیک فصل، پاریسی‌ها تیم برتر میدان بودند و با این پیروزی اختلاف‌شان در صدر جدول را به هشت امتیاز رساندند.

پیش از مسابقه سرمربی مارسی، ویلاس بواس، گفته بود پاری سن ژرمن به دلیل قدرت مالی‌اش انگار در لیگ دیگری بازی می‌کند و به  همین خاطر نتیجه دربی لوکلاسیک برای او اهمیتی ندارد.

توخل در پایان بازی دیشب در پاسخ به اظهارات ویلاس بواس گفت:” این بازی در فرانسه تاریخ بزرگی دارد و ما باید به آن احترام بگذاریم. هواداران ما این بازی را مثل دیدارهای دیگر نمی‌بینند و این بازی در شهر پاریس اهمیت خاصی دارد. ما چه از نظر مالی برتری داشته باشیم یا نداشته باشیم باید در این بازی پیروز شویم و کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم”.

سرمربی آلمانی PSG در ادامه گفت:” در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما به تاریخ، به این بازی و به فوتبال احترام می‌گذاریم. در مقابل مارسی فقط داشتن تاکتیک و تکنیک خوب کافی نیست بلکه باید با دل و جان و با تمام وجود بازی کرد. ما در این بازی نشان دادیم که از نظر ذهنی برای لوکلاسیک آماده هستیم. آنها در مقابل ما هر چه می‌توانستند رو کردند ولی در نهایت ما بودیم که موفق شدیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.