صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / بهسازی و نوسازی تاسیسات در دستور کار نفت فلات قاره
بهسازی و نوسازی تاسیسات در دستور کار نفت فلات قاره

بهسازی و نوسازی تاسیسات در دستور کار نفت فلات قاره

کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: نوسازی و بهسازی تاسیسات در دستور کار این شرکت است تا بتوانیم وضع سازه‌های دریایی، خطوط لوله، مخازن و دیگر بخش‌ها را بهبود بخشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, علیرضا سلمان‌زاده با بیان  اینکه به دنبال تخصیص بسته‌های نوسازی و بهسازی برای تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران هستیم، افزود: در منطقه لاوان با توجه به شرایط، از انواع روش‌های مختلف برای تولید استفاده می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده پیچیدگی کار در این منطقه است.

وی با بیان اینکه حوزه نیروی انسانی در همه مناطق عملیاتی نیازمند نگاهی ویژه است، بر اهمیت این حوزه و همچنین اهمیت میدان‌ها و تاسیسات این شرکت تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از تاسیسات خشکی و اسکله صادراتی منطقه عملیاتی لاوان و بندر نخیلو و همچنین سکوهای رشادت و سلمان، ضمن بررسی مسائل و چالش‌ها، درباره مشکلات عملیاتی و منابع انسانی آنها بحث و تبادل نظر شد. همچنین مسائل و مشکلات منطقه عملیاتی لاوان در نشستی پنج ساعته با رئیس و مسئولان این منطقه بررسی و راهکارهایی پیشنهاد شد.

بهروز علی‌آبادی، رئیس منطقه عملیاتی لاوان در جریان این بازدید به معرفی واحدهای عملیاتی و ستادی پرداخت و درباره شرح وظایف و نوع عملکرد این واحدها توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.