صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اشتغال و کارآفرینی اولویت مهم استان قزوین است

استاندار قزوین:

اشتغال و کارآفرینی اولویت مهم استان قزوین است


کسب و کار نیوز - استاندار قزوین گفت: تقویت اشتغال، توسعه کارآفرینی، رفع موانع تولید برای رونق اقتصاد مهمترین اولویت های ما در استان قزوین است.

هدایت الله جمالی پور در مراسم معارفه معاون اقتصادی استانداری قزوین که ظهر دوشنبه در محل استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: امروز در شرایطی هستیم که باید در مدیریت های خود تجدید نظر کرده و با تلاش بیشتر بر مشکلات غلبه کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی بیان کرد: باید در مسیر اقتصادی همه پای کار باشیم و با اصلاح برخی روشها به کارآمدی نیروها کمک کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید در مسیر اقتصادی با شتاب بیشتری حرکت کنیم و مدیران اقتصادی لازم است مانند دوران جنگ به صورت جهادی کارکنند تا بر مشکلات فائق آییم.

وی با انتقاد از بهره وری پایین در ادارات تصریح کرد: متاسفانه میزان بهره وری در دستگاههای اجرایی کمتر از یک ساعت است و با این روند نمی توانیم به موفقیت در کارها امیدوار باشیم و به نتیجه خوبی برسیم.

مشکل امنیتی نداریم

جمالی پور یادآورشد: امروز اسراف در جامعه بیداد می کند و در شرایطی که با کمبودهای ناشی از تحریم روبرو هستیم باید در بسیاری از کارها و هزینه ها صرفه جویی کنیم و اگر در این شرایط مدیریت ها درست هدایت شود می توانیم بسیاری از کمبودها را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: پویایی اقتصاد و حفط تولید، تلاش برای رفع موانع رونق تولید، کارآفرینی و حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان است.

استاندار قزوین تصریح کرد: استفاده از مدیران جوان از تاکیدات رهبری و ریاست جمهور است و ما نیز در استان به دلیل اهمیتی که بخش اقتصادی دارد فردی را انتخاب کردیم که تجربه خوبی در وزارت تعاون، شرکت شستا، شهرداری تهران دارد و با روابط قوی با مسئولان کشوری می تواند در استان بسیار موثر باشند.

وی با تشکر از منوچهر حبیبی معاونت اقتصادی سابق گفت: آقای حبیبی تلاش زیادی کرد و امیدواریم در مسئولیت جدید که بسیار حساس است نیز موفق عمل کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: در این شرایط که تحریم های ظالمانه به کشور آسیب زده باید از همه ظرفیت ها بخوبی استفاده کنیم و جایگاه قزوین را در حوزه ملی تقویت کنیم.

جمالی پور با معرفی برخی مدیران جدید حوزه استاندار از جمله خانم رقیه نانگیر به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری،  آموزگار مدیر دفتر استاندار، قبادی معاون اقتصادی استاندار گفت: با این انتصاب تقریبا تیم مدیریتی استانداری تکمیل شده و از این پس در سایر مسئولیتها از مدیران بومی استفاده خواهم کرد.

وی از میقانی رئیس سابق حوزه دفتر استاندار هم تشکر کرد و گفت: ایشان از مدیران خوب هستند که در این مدت هم مشاوره صادقانه دادند و تلاش شد کارها معطل نماند اما به هر حال هر فردی دنبال ارتقای شغلی است و پیشنهاد شد در سمنان فرماندار شود و هر چند قصد جابجایی نداشتم اما این فرصت را نگرفتیم و موافقت کردیم ایشان جای خود را به آقای آموزگار بدهند.

اجازه دهید ۳ درصد سهم استاندار در انتصاب مدیران غیر بومی عملی شود

وی بیان کرد: نمایندگان محترم دغدغه انتخاب مدیران بومی را دارند که به حق است اما گاهی هماهنگی بین چهار نماینده برای رسیدن به یک شخص در یک گپست مدیریتی ممکن نمی شود که در آنجا باید به ما حق دهید از افراد غیر بومی استفاده کنیم اما من هم به نیروی داخلی باورداریم و باید از افراد داخل استان استفاده شود اما اجازه دهید حداقل ۳ درصد سهم خود را برای انتخاب برخی افراد غیر بومی مورد استفاده قرار دهم.

در ادامه عیسی قبادی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین معرفی شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.