صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بانک اقتصادنوین پیشگام تغییرات و تحولات بنیادی در نظام بانکی است

مديرعامل بانک اقتصادنوين گفت

بانک اقتصادنوین پیشگام تغییرات و تحولات بنیادی در نظام بانکی است

کسب و کار نیوز - مديرعامل بانک اقتصادنوين گفت: در شرايطي که نظام بانکي کشور وارد مرحله تحول تازه‌اي شده و پوست‌اندازي ديگري را تجربه مي‌کند، بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور با درک مسئوليت نخستين بودن بار ديگر پيشگام تغييرات و تحولات بنيادي شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقصادنوین: علیرضا بلگوری، حرکت در مسیر استاندارد، شفافیت، پاسخگویی و پایبندی به اصول بانکداری حرفه‌ای را از مهمترین ارکان نظام ارزشی این بانک دانست و گفت: تنها در این چهارچوب است که تضمین منافع توامان همه ذیفنعان از جمله سپرده‌گذاران، گیرندگان اعتبار، سهامداران، کارکنان و عموم جامعه ممکن خواهد بود.
وی اقدامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اصلاح نظام بانکی را بسیار برجسته و امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: تقویت نظام حاکمیت شرکتی در بانک‌ها، حمایت جدی از حقوق سهامداران و سپرده گذاران و تقویت سلامت و ثبات بانک‌ها از جمله مهمترین اقدامات مقام ناظر پولی در ماه‌های اخیر بوده است.
بلگوری با اشاره به اقدامات انجام شده در بانک اقتصادنوین برای تقویت ثبات و سلامت بانک گفت: قطعا شفافیت و رعایت استانداردهای حرفه‌ای در کوتاه مدت عوارضی را به همراه خواهد داشت اما بانک اقتصادنوین هرگز خوشنامی، سلامت، ثبات و مانایی خود را قربانی منافع کوتاه مدت نخواهد کرد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به برخی اقدامات در دست انجام این بانک اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های حقوقی و قضایی خوبی که در ماه‌های اخیر انجام شده است برخی پرونده‌های تسهیلاتی کلان این بانک تعیین تکلیف شده و بخش قابل توجهی از این پرونده‌ها به مرحله وصول نقدی رسیده است.
وی همچنین افزایش سرمایه بانک، فروش سرمایه‌گذاری‌ها، فروش املاک تملیکی و پیگیری مستمر وصول مطالبات غیر جاری را از مهمترین اولویت‌های راهبردی بانک اقتصادنوین در شش ماهه دوم سال جاری دانست که انجام آنها می‌تواند به اصلاح و تقویت ساختار مالی بانک منجر شود.

همچنین مطالعه کنید:

بازار کالا اجازه افزایش قیمت ندارد/ قیمت ارز کاهشی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا فرزین درباره وضعیت بازار ارز و برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.