صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / تحویل دستگاه های ابزار CNC به شرکت سوری

توسط شرکت ماشین سازی تبریز صورت می گیرد

تحویل دستگاه های ابزار CNC به شرکت سوری

کسب و کار نیوز - ناصر فرج زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس این قرارداد در طی ۶ سال شرکت ماشین سازی تبریز دستگاه های ابزار CNC به شرکت سوری تحویل می دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز،سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد صادراتی، اظهار داشت: این قرارداد بزرگ نقطه عطفی در جهت حرکت شتابان ماشین سازی تبریز به سوی روزهای اوج این صنعت بزرگ و مهم ملی بوده و اجرای دیگر پروژه های صنعتی مهم و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.
فرج زاده خاطرنشان کرد: این قرارداد پس از انجام مذاکرات فشرده یک هفته ای با حضور جمعی از مدیران این شرکت مادر صنعت در تهران و تبریز با حضور مقام های ارشد شرکت سوریه ای به امضا رسیده است.
به دنبال واگذاری گروه ماشین سازی به صندوق بازنشستگی فولاد کشور و تغییر مدیریت و انتصاب سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز، گام های اساسی برای پیشرفت و رسیدن به اوج و دوران طلایی شروع شده است که عقد قرارداد صادراتی نشانگر این امر مهم است.

گروه ماشین سازی تبریز با بیش از ۵۰ سال قدمت یکی از بزرگترین کارخانه‌های شهر تبریز واقع در قراملک و تولیدکننده انواع ماشین‌های صنعتی همانند انواع ماشین‌ابزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکترو موتور، لیفت تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین آلات نساجی، ماشینهای تراش، ماشینهای فرز، ماشین های مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های سی ان سی است.
این کارخانه در سال های اخیر به دلیل واگذاری های نادرست با مشکلات متعددی در مسیر فعالیت خود مواجه بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.