صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور منصوب شد
معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور منصوب شد

با حکم مرتضی بانک

معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور منصوب شد

کسب و کار نیوز-با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «جعفر آهنگران» به عنوان «معاون برنامه ریزی» این دبیرخانه منصوب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرمرتضی بانک در حکمی (چهارشنبه ۱ آبان ماه) «جعفر آهنگران» را به عنوان «معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

در حکم «جعفر آهنگران» آمده است:

نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.

برنامه ریزی، بررسی برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سازمان‌های مناطق آزاد، ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و نظارت عملیاتی بر حسن اجرای راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌های بلندمدت و سالیانه، سنجش پیشرفت و موفقیت های مناطق آزاد در قالب شاخص های کمی در جهت تحقق اهداف نقشه راه کلان مناطق آزاد از مهمترین وظایفی است که انجام آن با همکاری، همدلی و تعامل اثربخش با همکاران سازمان‌های مناطق و با بهره گیری از توانمندی نیروهای دلسوز و کارآمد مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با تلاش وافر در خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

«جعفر آهنگران»، مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی، گرایش توسعه منابع انسانی است.

از مهمترین سوابق کاری جعفر آهنگران می توان به، سرپرست معاونت برنامه ریزی، مشاور دبیر در امور مناطق ویژه اقتصادی و مدیریت هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.