صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / اعطای ۵٫۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در ۴ ماه توسط بانک آینده
اعطای ۵٫۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در ۴ ماه توسط بانک آینده

اعطای ۵٫۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در ۴ ماه توسط بانک آینده

کسب و کار نیوز-بانک آینده، در راستای تحقق اقتصاد دانش¬بنیان و فن‏آورمحور، ظرف مدت چهار ماه، مبلغ 5.000 (پنج هزار) میلیارد ريال، تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا نموده است. این امر پس از انعقاد تفاهم¬نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، از طریق اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌‏نامه، صورت گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک آینده، به استناد گزارش‌های عملکردی سامانه غزال (سامانه مدیریت یکپارچه در خواست‌ها و فرآیندهای ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی)، تعداد ۶۰ (شصت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر ۵٫۰۰۰ (پنج هزار) میلیارد ریال، توسط بانک آینده، طی مدت چهار ماه گذشته به شرکت¬های مذکور، پرداخت شده است. هم-چنین در مدت مشابه، انواع ضمانت‌نامه‌ها با ارزش ریالی ۱٫۳۰۰ (یک هزار و سیصد) میلیارد ریال، با شرایط مناسب و تخفیف‏های کارمزدی ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان، صادر گردیده است.
بانک آینده، علاوه بر اهتمام جدی برای ارائه خدمات بانکی به شرکت¬های دارای مجوز از معاونت محترم علمی و فن‏آوری ریاست‌جمهوری، به منظور پشتیبانی از تجاری¬سازی ایده‌ها و محصولات نوآورانه و نیز حمایت از زنجیره ایده تا بازار، خدمت نوین دیگری را تدارک دیده است که طی آن نسبت به تامین بخشی از ودیعه اجاره و یا هزینه خرید محل کار برای شرکت¬های شتاب‌دهنده/ دانش‌بنیان، اقدام می‌کند.
بانک آینده، قصد دارد؛ با حضور بیش از پیش در حوزه نوآوری¬های نوین و پیشرفته و نیز ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‏آور در عرصه‌های راهبردی، زمینه ظهور بیشتر استعدادها و توانمندی‌های دانش‌‏آموختگان و نوآوران کشور را، فراهم آورد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.