صفحه اصلی / استان ها / ارائه خدمات پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) به زائران پیاده
ارائه خدمات پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) به زائران پیاده

همزمان با دهه پایانی ماه صفر؛

ارائه خدمات پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) به زائران پیاده

کسب و کار نیوز :خدمات پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) به زائران پیاده رضوی در ایام پایانی ماه صفر در سه ایستگاه در مشهد و مسیر‌های منتهی به این شهر مقدس ارائه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: جمعی از پزشکان و پرستاران و همچنین خادم‌یاران سلامت دارالشفای امام رضا(ع) همراه با دارو و تجهیزات برای ارائه خدمات پزشکی از صبح جمعه، سوم آبان۱۳۹۸ تا شامگاه سه‌شنبه هفتم آبان ماه در سه ایستگاه استقبال از زائران پیاده رضوی حضور خواهند داشت.

دکتر ناصر سرگلزایی افزود: خادم‌یاران سلامت دارالشفای امام رضا(ع) در این مدت از ساعت ۸تا۲۰ در ایستگاه استقبال از زائران پیاده رضوی مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی واقع در بلوار فردوسی، تقاطع خیام مشهد خدمات پزشکی سرپایی و دارویی به زائران ارائه می‌کنند.

وی افزود: همچنین گروه پزشکی این مؤسسه درمانی در ۲ ایستگاه صلواتی خدام آستان قدس رضوی در مسیر جاده سرخس و ملک آباد به ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده می‎پردازند.
مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی علاوه بر پذیرش بیماران اورژانسی در پایگاه‌های فوریت پزشکی حرم مطهر رضوی و ارائه خدمات متنوع درمانی به بیماران ایرانی و غیرایرانی در دارالشفاء امام رضا(ع)، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود و همکاری خادمیاران سلامت رضوی در مناسبت‌های مختلف در ایستگاه‌های سیار به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.