صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در مسجدسلیمان وارد فاز اجرا شد
طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در مسجدسلیمان وارد فاز اجرا شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در مسجدسلیمان وارد فاز اجرا شد

کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با آغاز حفاری دو حلقه چاه توسعه‌ای در مخازن کبود و لالی آسماری، طرح افزایش و نگهداشت توان تولید نفت در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, احمد محمدی اظهار کرد: از مجموع ۲۸ بسته قراردادی برای توسعه مخازن این شرکت، ۶ بسته قراردادی شامل کبود، زیلایی، لالی آسماری، لالی بنگستان، قلعه نار و بالارود در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارد.

وی افزود: پس از انجام مطالعات مقدماتی و برگزاری تشریفات مناقصه، پیمانکاران توسعه مخازن کبود و لالی آسماری مشخص شدند و با آغاز عملیات حفاری چاه‌ها در این دو مخزن، مراحل اجرایی این طرح در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: پیمانکار بسته قراردادی توسعه مخزن زیلایی هم مشخص شده و به‌زودی قرارداد نهایی با پیمانکار آن امضا می‌شود و بسته‌های قراردادی توسعه مخازن لالی بنگستان، بالارود و قلعه نار در مرحله تشریفات مناقصه برای انتخاب پیمانکار قرار دارد که پس از انتخاب پیمانکار، فاز اجرایی توسعه این مخازن نیز آغاز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.