صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد
زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد

زمان عرضه موبایل هواوی تاشو اعلام شد

کسب و کار- موبایل تاشو «میت ایکس۵G» شرکت هواوی با قیمت ۲۴۰۳ دلار از ۱۵ نوامبر به طور محدود در چین عرضه می شود. این موبایل دارای نمایشگر انعطاف پذیر است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت هواوی پس از ماه ها تاخیر و گمانه زنی بالاخره موبایل «میت ایکس۵G» را به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت چینی نخستین بار درکنگره موبایل ۲۰۱۹ میلادی از موبایل مذکور رونمایی کرد اما ۱۰  ماه طول کشید تا آن را آماده عرضه به بازار کند.

اکنون موبایل آماده است و از ۱۵ نوامبر برای فروش در چین عرضه می شود. این موبایل در یک نسخه با ۸ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۰۳ دلار عرضه می شود. به این ترتیب به نظر می رسد موبایل تاشو جدید هواوی حتی از گلکسی فولد سامسونگ نیز گرانتر باشد این دستگاه هنگامیکه باز باشد یک تبلت با نمایشگر ۸ اینچی به وجود می آورد.

هواوی از پلیمری دولایه برای نمایشگر انعطاف پذیر استفاده کرده است. از سوی دیگر یک لولای محکم نیز در دستگاه به کار رفته است.  پشت دستگاه ۴ دوربین (یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو۸مگاپیکسلی،  دوربین واید انگل ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۳ بعدی) وجود دارد. همچنین «میت ایکس۵G»  از دو سیم کارت و نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می کند. در کنار این موارد یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در دستگاه نصب شده است. این موبایل در ۳۰ دقیقه ۸۵ درصد شارژ می شود.

علاوه برآن طبق گزارش ها این دستگاه با تراشه Kirin980 به بازار عرضه می شود. «میت ایکس۵G» در ۱۵ نوامبر به طور محدود در چین عرضه خواهد شد.  همچنین این شرکت  تخفیفی ۵۰ درصدی برای تعمیرات و جایگزین کردن نمایشگر دستگاه برای مشتریان درنظرگرفته شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.