صفحه اصلی / اصناف / بافت بازار بیرجند قدیمی و نیازمند ایمن سازی است
بافت بازار بیرجند قدیمی و نیازمند ایمن سازی است

بافت بازار بیرجند قدیمی و نیازمند ایمن سازی است

کسب و کار- نماینده اتاق اصناف ایران در خراسان جنوبی شهرستان بیرجند گفت: بازار سنتی شهرستان بیرجند بافتی قدیمی دارد و سال های طولانی است که بازسازی خاصی نداشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، از سوی دیگر فضای کافی برای رفت و آمد مردم در شرایط بحران وجود ندارد و اگر آتش سوزی انجام شود ماشین آتش نشانی نمی تواند به آن منطقه وارد شود. بنابراین ایمن سازی آن از ضروریات است.

رضا علیزاده بیرجندی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ادامه داد: این ایمن سازی نیازمند هزینه است و در این راستا چندین نشست با شهرداری داشتیم و از آنها خواستیم در بحث صدور پروانه های ساختمانی مساعدت هایی داشته باشند تا واحد های صنفی در معرض آسیب بتوانند هرچه سریعتر بازسازی داشته باشند. آخرین نشست با شهردار بیرجند دو هفته پیش انجام شد اما هنوز نتیجه مثبتی از این نشست به دست نیامده است. با وجود این با توجه به ارتباطاتی که با شورای شهر داریم قرار بر این است که به زودی نشستی با شورای شهر داشته باشیم تا در توافقی شرایط تغییر واحدهای قدیمی بازار فراهم شود. وی همچنین یادآور شد: بیرجند تعدادی مجتمع تجاری جدید در حال ساخت دارد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.