صفحه اصلی / اصناف / ۱۴ محصول لبنی مشمول قیمتگذاری ستاد تنظیم بازار
۱۴ محصول لبنی مشمول قیمتگذاری ستاد تنظیم بازار

۱۴ محصول لبنی مشمول قیمتگذاری ستاد تنظیم بازار

کسب و کار- دبیر انجمن صنایع لبنی، با بیان اینکه ۱۴ محصول صنایع لبنی مشمول قیمت گذاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار است، گفت: قیمت این محصولات، با افزایش مواجه نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا باکری با بیان اینکه ۱۴ محصول صنایع لبنی مشمول قیمت گذاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار است، گفت: قیمت این محصولات، با افزایش مواجه نشده است؛ بنابراین هرگونه افزایش قیمت روی این ۱۴ محصول لبنی، خلاف قانون است که حتما با آن برخورد خواهد شد. وی اضافه کرد: به غیر از این ۱۴ محصول لبنی، بقیه محصولات لبنی مشمول قیمتگذاری نیست و قیمت آن، بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود.

باکری گفت: در جلسه‌ای که امروز با انجمن دامداران داشتیم، اعضای آن، تقاضایی درباره افزایش نرخ شیر خام داشتند که قرار شد اسناد و مدارک مربوط را به مراجعی مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، ستاد تنظیم بازار و وزارت جهاد کشاورزی ارائه کنند و چنانچه درخواست آن‌ها مورد موافقت قرار گیرد و ستاد تنظیم بازار، مصوبه آن را اعلام کند، تغییراتی در قیمت فرآورده‌ها بر اساس این مصوبه اعمال خواهد شد.

وی افزود: انجمن دامداران در جلسه امروز اعلام کردند که قیمت تمام شده شیر خام برای آن‌ها بدون احتساب سود، ۲۶ هزار و ۷۴۵ ریال است که باید به این میزان ۱۰ تا ۱۲ درصد حداقل سود نیز لحاظ کرد. دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه هم اکنون قیمت شیرخام درب گاوداری کیلویی ۲۳ هزار و ۹۰۰ ریال است، گفت: این در حالی است که صنایع لبنی، هم اکنون شیرخام را کیلویی ۲۷ هزار تا ۲۸ هزار ریال درب کارخانه تحویل می‌گیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.