چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / ارائه فناوری‌های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز
ارائه فناوری‌های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز

در صندوق نوآوری صورت می‌گیرد

ارائه فناوری‌های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز

کسب و کار- صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد تا با برگزاری یک گردهمایی نسبت به معرفی و ارائه فناوری‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا اقدام کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، گردهمایی ارائه فناوری‌های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه امسال با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این گردهمایی استفاده از دانش و نوآوری در مدل بهینه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و در محورهای حفاظت فیزیکی، کشف و شناسایی، انبارداری هوشمند، بازرسی در سطح عرضه، پایش مرزها، هوشمندسازی نظارت بر ترانزیت و لجستیک، بهینه‌سازی امحا و بازیابی است.

صندوق نوآوری و شکوفایی برای این گردهمایی سه روزه، برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نشست‌های معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز (Reverse Pitch) و نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها (Pitch) و نشست‌های B2B از جمله برنامه‌های این رویداد فناورانه است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.