صفحه اصلی / سرخط خبرها / گردهمایی بزرگان صنعت دیرگداز در هتل المپیک
گردهمایی بزرگان صنعت دیرگداز در هتل المپیک

پنجمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز آغاز به کار کرد

گردهمایی بزرگان صنعت دیرگداز در هتل المپیک

کسب و کار نیوز - پنجمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز امروز صبح با حضور بیش از 50 شرکت داخلی و خارجی در هتل المپیک آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، در پنجمین نمایشگاه صنعت دیرگداز آخرین دستاوردهای صنعت نسوز به نمایش گذاشته شده تا فعالان این عرصه با بروزترین تکنولوژی ها در این حوزه آشنا شوند و همکاری های جدیدی را باهم آغاز کنند.
شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده مواد اولیه نسوز، جرم های نسوز قلیایی و آجرهای نسوز در پنجمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز در نخستین روز از نمایشگاه حضور گسترده ای داشت و مصرف کنندگان را با به نمایش گذاشتن محصولات خود در جریان روند تولید خود قرار داد. بازدیدکنندگان از غرفه شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور معتقد هستند با تکامل زنجیره تولید محصولات نسوز، فصل جدیدی در تامین مواد اولیه صنعت فرآورده های دیرگداز کشور رقم خورده است.
این نمایشگاه که از امروز تا اول آبان ماه به مدت ۳ روز در هتل المپیک تهران برپاست، فرصتی شده تا فعالان صنعت دیرگداز با تولیدکنندگان مواد اولیه و محصولات نهایی آشنایی بیشتری پیدا کنند. بنا بر اطلاعات رسیده در پنجمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز ۳ شرکت خارجی حضور دارند که این شرکت ها از کشورهای چین و هند برای شرکت در نمایشگاه به ایران آمده اند و یک شرکت چندملیتی از کشورهای چین، هند و دوبی نیز در میان شرکت کنندگان است.
بنا بر این گزارش، علاوه بر حضور فعالان عرصه محصولات نسوز در نمایشگاه، کارشناسان حوزه فولاد، سیمان و پتروشیمی نیز جزو بازدیدکنندگان پنجمین نمایشگاه صنعت دیرگذار هستند. این امر نشان دهنده این است که برگزاری و حضور گسترده تولیدکنندگان این عرصه در نمایشگاه، دستاورد خوبی برای صنایع دیگر نیز به همراه داشته زیرا میان شرکت کنندگان، نام شرکت فولادمبارکه اصفهان و شرکت فولاد خوزستان هم به چشم می خورد.
بنا بر گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، امسال با وجود محدودیت های بین المللی و موانع بر سر راه تولید، استقبال شرکت های داخلی برای حضور در نمایشگاه چشمگیر بوده به طوری که حدود ۱۲ شرکت برای اولین بار به جمع شرکت کنندگان پنجمین نمایشگاه صنعت دیرگذار پیوستند. این شرکت ها در زمینه سرامیک ها و مواد شیمیایی فعال هستند و نمایشگاه فرصت مناسبی برای آنها شده تا مواد مورد نیاز تولید خود را از نسوزها تامین کنند و به عنوان مصرف کننده نسوزها این ارتباط را به صورت مداوم با تولیدکنندگان این بخش حفظ کنند. ضمن اینکه امسال در راستای احیای معادن کوچک قرار است پنلی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در معادن تامین کننده مواد اولیه معدنی مورد نیاز صنعت دیرگداز با حمایت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) از ساعت ۱۴ روز ۳۰ مهر ارائه شود.
این گزارش می افزاید، در پنجمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز ۳۵ مقاله علمی ارائه خواهد شد و ۱۵ سخنرانی کلیدی در این همایش حضور خواهند داشت. سخنرانان این همایش آقایان خداداد غریب پور (مدیرعامل سازمان ایمیدرو)، اردشیر سعدمحمدی (مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس)، محمد کشانی (مدیرعامل شرکت فولاد سبزوار) هستند. سخنرانان پنل آقایان محمدرضا بهرامن (رییس خانه معدن ایران)، سید رضا عظیمی (مجری طرح احیاء، فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس) و علیرضا باقری (رییس خانه معدن استان خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور) هستند.
بنا بر این گزارش، افتتاحیه رسمی این نمایشگاه ۳۰ مهر، ساعت ۹ صبح در هتل المپیک تهران صورت خواهد گرفت و بازدید از نمایشگاه از ۲۹ مهرماه آغاز شده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.