صفحه اصلی / سرخط خبرها / ما امسال ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ تن آجر نسوز مصرف کرده ایم

مدیرعامل شرکت ملی مس خبر داد

ما امسال ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ تن آجر نسوز مصرف کرده ایم

کسب و کار نیوز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین همایش صنعت دیرگداز گفت: در استان کرمان ظرفیت تولید به ۴۰۰ هزارتن می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، اردشیر سعدمحمدی افزود: ظرفیت تولید به میزان ۲۸۰ هزارتن در سرچشمه داریم و امید است با کارخانه ۱۰۰هزارتنی در سونگون، ظرفیت کل کشور را به ۵۰۰ هزارتن برسانیم .

وی افزود: در حال حاضر قرار است به زودی ذخایر مس در سونگون را به قطعیت برسانیم . اکنون ذخایر مس ما ۳۴٫۵ میلیون تن است و در رتبه هشتم جهان هستیم و امید است به رتبه ۷ برسیم.

سعدمحمدی گفت: ما سیستم‌های تولیدکننده نسوز را بر اساس کیفیت شناسایی کردیم و همه آنها را مورد بررسی قرار دهیم .

وی افزود: ما با شرکت‌های خارجی هم همکاری داریم اما امروز تمایل داریم که با شرکتهای داخلی کار کنیم. در ۶ماهه ۹۸ میران مصرف ما ۱۰۲هزارو ۷۰۰تن آجر نسوز و بیش از ۵میلیون تن جرم‌ نسوز بوده است.

سعدمحمدی گفت: ما فقط ۵درصد از نیاز خود را از خارج تهیه کردیم که آنها اگر در داخل تولید شود آن را هم از داخل خرید می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: ظرفیت تولید ما تا سال آینده به ۳۰۰هزارتن میرسد.

وی گفت: توجه به زمان تحویل مواد نسوز بسیار مهم است و باید سر موعد آن را تحویل دهید‌.

سعدمحمدی گفت: میزان حفاری اکتشافی را افزایش خواهیم داد و به ۱۰۰ هزار متر خواهیم رساند. اکنون ما در استان آذربایجان شرقی ، کرمان و… هستیم امید است در سیستان و بلوچستان و اردبیل و خراسان رضوی هم فعال شویم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.