صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بالحسین: وقت اعتماد به کاوه و قلی زاده رسیده بود
بالحسین: وقت اعتماد به کاوه و قلی زاده رسیده بود

سرمربی شارلروا در مصاحبه با walfoot

بالحسین: وقت اعتماد به کاوه و قلی زاده رسیده بود

کسب و کار نیوز:سرمربی جوان و فرانسوی شارلروا با اشاره به این که زمان اعتماد به ستاره های ایرانی رسیده بود از آمادگی بالای این بازیکنان ابراز خشنودی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, برخلاف تمام پیش بینی ها شارلروا با ترکیبی متفاوت گام به هفته یازدهم ژوپیرلیگ و جدال با سرکل بروژ گذاشت تا برای اولین بار از دو ستاره ایرانی‌اش در ترکیب اصلی بهره ببرد. کاوه رضایی و علی قلی زاده در کنار یکی دو بازیکن جوان دیگر جای نفراتی را گرفتند که در بیشتر بازی های این فصل در ترکیب اصلی حضور داشتند تا این ترکیب زمینه برد پر گل خارج از خانه را فراهم کند.

در شرایطی که ریسک بزرگ سرمربی فرانسوی شارلروا به سوژه جذابی برای رسانه های بلژیکی تبدیل شده، کریم بالحسین در مصاحبه با walfoot با تمجید از آمادگی و انگیزه بالای ستاره های ایرانی مدعی شد وقت اعتماد به آنها رسیده بود. بالحسین گفت:« هم کاوه هم علی قلی زاده در بهترین فرم آمادگی قرار داشتند و باید از یک جا شروع می کردند که خوشحالم این اتفاق به بهترین نحو ممکن برای آنها رقم خورد و جواب اعتماد ما را دادند».

بالحسین در ارتباط با درخشش قلی زاده هم تصریح کرد:« علی با تکنیک و هوش بالایی که دارد درست به همان شکلی که ما می خواستیم نبض میانه میدان را در دست گرفت و امیدوارم این روند را در بازی های بعدی هم از خود نشان بدهد. مثلث تهاجمی ما در این بازی فوق العاده بود و امیدوارم کاوه هم به زودی پایش به گلزنی باز شود».

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.