چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد

با محوریت آسیب شناسی کسب و کارهای نوپا

رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد

کسب و کار نیوز - رویداد دورهمی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل و شتاب‌دهنده جاویدان با محوریت آسیب شناسی کسب و کارهای نوپا برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در این رویداد، کارگاه خلق ایده و خلاقیت به روش طوفان فکری توسط دکتر شریفی، اخبار فناوری و کارآفرینی توسط محسن پورزارع، الفبای استارتاپی و کارگاه کسب و کار و تفاوت کسب و کارهای کوچک و سنتی با استارتاپ‌ها توسط رامین عبدی و بررسی استارتاپ های کشمون و هانیکی توسط دکتر حسین واثقی اجرا شد و حاضران سئوالات خود را مطرح و پاسخ های مناسب را دریافت کردند.
در این رویداد معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: یک کارآفرین طی رسیدن به اهدافش مصائبی خواهد داشت که نیاز به صبوری، برنامه‌ریزی و مهم‌تر از همه برنامه کاری و شناسایی بازار اقتصادی دارد.
مهران محمدی اظهار داشت: افراد دارای ایده باید قبل از اقدام حتماً بازار خود را شناسایی و تحلیل کنند و با کمک یک بازاریاب و حسابدار موفق شروع به کار کرده و در مسیر کارآفرینی به معنای خاص خود صبور و مقاوم باشند.
وی با قدردانی از شتاب‌دهنده جاویدان ادامه داد: در برنامه توسعه ششم جهاددانشگاهی برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی پیش بینی شده است تا بتواند روحیه راه اندازی کسب و کارهای متعدد را در جوانان ایجاد کند.
محمدی ادامه داد: این رویدادها با برنامه ریزی مناسب می تواند به شکل منظم در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شود و حمایت مناسبی نیز در این حوزه وجود دارد.
گفتنی است در بخش پایانی این رویداد، شرکت کنندگان به بحث و گفتگو پرداخته و موضوعات مربوط به دورهمی بعدی را نیز مشخص نمودند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.