صفحه اصلی / استان ها / پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان زکات در مازندران
پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان زکات در مازندران

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان زکات در مازندران

کسب و کار نیوز :مردم نیکوکار مازندران از آغاز امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز مازندران،رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره افزایش ۷۶ درصدی پرداخت زکات در استان، گفت: مردم نیکوکار استان از آغاز امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.
حجت الاسلام مهدی بریمانی به پرداخت سه نوع زکات در استان اشاره کرد و افزود: زکات جمع اوری شده برنج، گندم، جو، زکات فطره و حدود ۹۸ درصد زکات حمایتی برای مددجویان و نیازمندان در بخش مسکن، جهیزیه، سرویس بهداشتی و معیشت هزینه شده است.
او گفت: مبلغ جمع آوری شده زکات برای امور فقرا، نیازمندان و پروژه‌های عمرانی هزینه شد.
رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه مابقی زکات در بخش عمرانی هزینه شد، افزود: بیشترین زکات جمع آوری شده به ترتیب در شهرستان‌های بابل، ساری و آمل بوده است.
حجت الاسلام بریمانی با اشاره به اجرای طرح شورای زکات در هزار و ۹۱۷ روستای مازندران گفت: شورای زکات تاکنون هزار و ۴۰۰ روستا تشکیل شد.
او با بیان اینکه ۷۳ درصد روستا‌های مازندران دارای شورای زکات هستند، افزود:از آغاز امسال تاکنون سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان زکات از طریق شورای زکات روستا‌ها جمع آوری شده است.
رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: زکات جمع آوری شده در روستا‌ها برای نیازمندان همان روستا هزینه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.