صفحه اصلی / سرخط خبرها / بالحسین: قلی‌زاده کلاس بالای خود را نمایش داد
بالحسین: قلی‌زاده کلاس بالای خود را نمایش داد

تمجید سرمربی شارلروا از ستاره ایرانی

بالحسین: قلی‌زاده کلاس بالای خود را نمایش داد

کسب و کار نیوز :سرمربی فرانسوی باشگاه شارلروا در پی درخشش فوق العاده ستاره ایرانی تیمش در بازی شب گذشته، او را یکی از باکلاس ترین بازیکنان حال حاضر ژوپیرلیگ نامید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف تیم های شارلروا با سرکل بروژ نام اولین بازیکنی که از زبان سرمربی فرانسوی گورخرها شنیده شد، علی قلی زاده بود. اولین حضور در ترکیب ثابت او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی ناامیدکننده با چنان درخششی توام شد که کریم بالحسین سرمربی ۴۱ ساله این تیم بلافاصله به تمجید از ستاره ایرانی خود پرداخت.

بالحسین گفت:« وقتی هر سه گل را یک بازیکن می سازد به این معناست که او برای خودش بازی نکرده و برای تیم و موفقیتش تلاش می کند. بله، قلی زاده ستاره ما در بازی امشب بود چون هر چه نمره خوب بود را برای خودش جمع کرد و نتیجه اش را شارلروا گرفت. او تمام کلاس کاری خود را از لحاظ فنی به نمایش گذاشت و ثابت کرد یکی از بهترین و باکلاس ترین بازیکنان حال حاضر ژوپیرلیگ است».

سرمربی شارلروا در ادامه به روند بازی و برد شیرین خارج از خانه اشاره و افزود:« قبل از بازی گفته بودم که دیگر وقتش رسیده تا برای شارلروا امتیاز جمع کنیم. خوشبختانه خوش شانس هم بودیم که در اولین حمله به گل رسیدیم و پس از آن تمام اتفاقات به سود ما رقم خورد. البته فرصت های بیشتری هم برای گلزنی داشتیم اما به اندوخته خود در نیمه نخست اکتفا کردیم و خوشحالم تیم شکل واقعی خود را پیدا کرد».

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.