صفحه اصلی / استان ها / راه اندازی مجدد کاشی خزر ، پس از ۴ سال
راه اندازی مجدد کاشی خزر ، پس از ۴ سال

گیلان

راه اندازی مجدد کاشی خزر ، پس از ۴ سال

کسب و کار نیوز :کارخانه کاشی خزر پس از 4 سال تعطیلی با مدیریت و کارکنان جدید دوباره شروع بکار می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز گیلان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : این واحد تولیدی به دلیل مشکلات مالی در سالهای گذشته تعطیل شده بود که با واگذاری به مالک جدید و بهره مندی از کارکنان فنی کارآمد و با تجربه از استان های اصفهان ، یزد و گیلان به زودی کاشی خزر ، تولیدش را شروع می کند.
فرهاد دلق پوش افزود : بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات در چند سال گذشته آسیب دیده اند که با به کارگیری دانش فنی روز ، پیش بینی می شود با راه اندازی مجدد این کارخانه برای حداقل ۴۰۰ نفر شغل ایجاد شود.
وی صنایع کاشی خزر را با ۲۴ سال تجربه در تولید کاشی ، یکی از پیشگامان این صنعت در کشور دانست و اضافه کرد : در تلاش هستیم با همت مدیریت جدید و حمایت کامل دولت ، برای رفع مشکلات فراوان این کارخانه گام برداریم.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان با اشاره به تخریب قسمتی از کارخانه در برف سنگین سال ۸۳ گفت : تجهیز این کارخانه بعد از این حادثه در سالنی ۲۳ هزار متری آغاز شد که این امر بین شرکاء و سهامداران اختلاف ایجاد کرد و به دلیل بازار یابی نادرست ، اقساط بانکی این شرکت نیز به تعویق افتاد و کارخانه بعد از مدتی تعطیل شد.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.