صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ثبت اموال مسئولان به اعتماد افزایی بین مردم و حاکمیت منجر می‌شود

عضو فراکسیون مستقلین ولایی:

ثبت اموال مسئولان به اعتماد افزایی بین مردم و حاکمیت منجر می‌شود

کسب و کار نیوز - عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: راه‌اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان، به اعتماد افزایی بین مردم و حاکمیت منجر می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خانه ملت،سیدحمایت میرزاده ، در خصوص نتایج راه اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان در قوه قضائیه، اظهار داشت: یقینا ثبت اموال مسئولان در قوه قضائیه به اعتماد افزایی بین مردم و حاکمیت منجر می‌شود.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شفاف‌سازی در خصوص اموال و دارایی مسئولان و مقامات انجام شود، مشخص می‌شود که بسیاری از مسئولان از مردم عادی نیز اموال کمتری دارند.

وی افزود: عموما افرادی که عنوان مسئول را یدک می کشند، آن گونه نیستند که از اموال فراوانی برخوردار باشند.

ترکی ادامه داد: بسیاری از مسئولان شرمنده اهل و عیال خود هستند زیرا انتظار از آن ها فراوان است در حالی که کارمند و حقوق بگیر دولت هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف‌سازی در خصوص اموال مسئولان منجر به اعتماد عمومی مردم به نظام و مسئولان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا کرده و بر اموال مسئولان نظارت می‌کنند، افزود: این در حالی است که افراد عادی فراوانی هستند که اموال بسیار زیادی دارند اما در هیچ کجا ثبت نشده اند و اگر اموال صد مسئول را تجمیع کنیم هم به اندازه آن‌ها نمی شود و متاسفانه کسی به اموال آن‌ها رسیدگی نمی‌کند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید نهادهای مسئول به اموال همه افرادی که دارائی های غیرمتعارفی دارند رسیدگی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.