صفحه اصلی / استان ها / اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای حل مشکل پسماند مازندران
اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای حل مشکل پسماند مازندران

مازندران

اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای حل مشکل پسماند مازندران

کسب و کار نیوز :با پیگیری‌های استاندار مازندران ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پسماند مازندران اختصاص یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز مازندران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: با پیگیری‌های استاندار مازندران و مساعدت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر و معاونت عمرانی وزارت کشور ۱۰۰ میلیارد تومان بر‌ای طرح‌های پسماند مازندران اختصاص یافت. ‎
عباس مهدوی افزود: قرار است این مبلغ برای سرعت بخشی به عملیات ساخت و بهره برداری زباله سوز‌های ساری و نوشهر و سایر طرح‌های زباله سوز مازندران اختصاص یابد.
وی گفت: در همین رابطه همزمان با عملیات اجرایی شهرداری ساری در بهسازی مرکز دفن زباله، در پیگیری‌های جداگانه‌ای از سوی استاندار مازندران اعتباراتی مستقل برای سامان دهی موضوعات زیست محیطی مرکز دفن زباله پشتکوه از برنامه و بودجه درخواست شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران افزود: با دستورات صادر شده در سازمان برنامه و بودجه کار‌های اداری مربوط به اختصاص این میزان بودجه درخواست شده در حال انجام است.
مهدوی خاطرنشان کرد: مدتی قبل در جریان بازدید اصحاب رسانه استان از زباله سوز ساری، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری تاکید کرده بود که تاکنون برای احداث این نیروگاه حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت اختصاص یافته و قرار است تا پایان بهار ۹۹ این طرح به بهره برداری برسد.
او یاد آور شد احمد حسین زادگان سال ۹۸ را با شعار مازندران پاک و محوریت اقدامات خود را بر پایه زیبا سازی استان بنا نهاده و در این رابطه قرار است برنامه‌های ۹ گانه زباله در مازندران به زودی پایان یافته و این مشکل برای همیشه رفع شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.