صفحه اصلی / سرخط خبرها / پیش بینی گرد و خاک در کاظمین
پیش بینی گرد و خاک در کاظمین

پیش بینی گرد و خاک در کاظمین

کسب و کار نیوز - سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی پدیده گرد و خاک در کاظمین اعلام کرد: شهر کربلا امروز صاف تا قسمتی ابری است و فردا نیز صاف تا قسمتی ابری به تدریج با پدیده وزش باد پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری امروز آسمان نجف صاف، گاهی افزایش ابر و از بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی شده است. فردا نجف آسمان صاف تا قسمتی ابری با بیشینه دمای ۳۸ درجه و کمینه ۲۲ درجه‌ای خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، برای کاظمین فردا آسمان صاف و در برخی ساعات گرد و خاک پیش بینی شده؛ بیشینه و کمینه دمای این شهر فردا به ترتیب ۳۷ و ۲۳ درجه خواهد بود. شهر کربلا امروز صاف تا قسمتی ابری است و فردا نیز صاف تا قسمتی ابری به تردریج با پدیده وزش باد پیش بینی شده است.

بیشینه دمای این شهر امروز ۳۸ درجه است که فردا به ۳۷ درجه کاهش پیدا خواهد یافت.

بیشینه دمای امروز خسروی در قصرشیرین ۳۷ درجه است که فردا به ۳۵ درجه کاهش می‌یابد. امروز آسمان این شهر صاف تا قسمتی ابری و فردا کمی ابری تا قسمتی ابری در برخی ساعات با افازایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

مهران نیز امروز و فردا کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشینه دمای فردا ۳۸ درجه خواهد بود. شلمچه در خرمشهر امروز صاف تا قسمتی ابری و فردا در برخی ساعات با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای امروز این شهر ۴۰ و فردا ۳۸ درجه است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.