صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پاریسی‌ها خیلی نژادپرستند
پاریسی‌ها خیلی نژادپرستند

دنی آلوس:

پاریسی‌ها خیلی نژادپرستند

کسب و کار نیوز:دنی آلوس، ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن از وضعیت زندگی در شهر پاریس انتقاد کرده و می‌گوید پاریسی‌ها به شدت نژادپرست هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, دنی آلوس، ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن می‌گوید زندگی در شهر پاریس برای او پراسترس بوده و زندگی در شهرهای بارسلونا و سویا در سالهای قبلی دوران فوتبالی‌اش را به پاریس ترجیح می‌داده. آلوس با انتقاد از مردم پاریس از آنها به عنوان نژادپرست یاد کرد.

دفاع راست ۳۶ساله برزیلی در تابستان جاری پاری سن ژرمن را ترک کرد و به سائوپائولوی برزیل پیوست. دنی آلوس پیش از آن دو سال در پاریس برای PSG بازی کرده بود. ولی آلوس حالا می‌گوید از زندگی در پاریس راضی نبوده و علتش را نژادپرست بودن پاریسی‌ها می‌داند.

دنی آلوس در این باره گفت:” پاریس شهری است پر استرس و من از این شهر خوشم نمی‌آید. اگر برای یک هفته به پاریس بروید به شدت لذت خواهید برد و آن یک هفته بهترین سفر عمرتان خواهد شد ولی اگر مدت اقامت‌تان بیشتر شود خسته خواهید شد”.

ستاره برزیلی سابق پاری سن ژرمن در ادامه گفت:” پاریس من را تا حدودی یاد سائوپائولو می‌انداخت. پاریسی‌ها خیلی نژادپرست هستند. خیلی از پاریسیها اینطورند”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.