صفحه اصلی / استان ها / پیام مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان
پیام مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان

پیام مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان

کسب و کار نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان پیام داد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، دکتر علی عسکر نجفی  به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان پیامی به شرح زیر صادر کرد؛

باسمه‌تعالی

خانه و مدرسه دو بال شکوهمند پرواز هستند در آسمان تعلیم و تربیت و انجمن اولیا و مربیان مظهر همدلی،تعامل و همکاری در امر خطیر آموزش‌وپرورش نونهالان میهن اسلامی .

بی‌شک یکی از وظایف بسیار مهم انجمن اولیا و مربیان، اتصال دو کانون اصلی تعلیم و تربیت(خانه و مدرسه) به‌منظور تعریف مشترک از پرورش فرزندان،مشارکت و همکاری دوجانبه در امر تعلیم و تربیت است.

ایجاد عدالت آموزشی ،تحول در نظام تعلیم و تربیت،افزایش  کیفیت در بروندادهای آموزشی و پرورشی دانش آموزان و تقویت امر مدرسه محوری ،بدون مشارکت و  همراهی اولیا و بهره‌مندی از تخصص و مهارت‌های آنها امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین از مدیران محترم مدارس انتظار می‌رود بیش از هر چیز از ظرفیت فکری و مشورتی والدین در امر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های مختلف مدرسه استفاده کنند.

 امیدوارم در سایه همدلی و همراهی و همکاری فرهنگیان عزیز و والدین محترم، بستری مناسب برای نیل به اهداف متعالی تعلیم و تربیت فراهم آید و هفته پیوند اولیا و مربیان مقدمه‌ای  باشد برای پیمودن این راه مقدس.

علی عسکر نجفی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.