صفحه اصلی / اصناف / عدم درج قیمت و وزن چانه نان در برخی نانوایی‌ها
عدم درج قیمت و وزن چانه نان در برخی نانوایی‌ها

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد

عدم درج قیمت و وزن چانه نان در برخی نانوایی‌ها

کسب و کار- بررسی‌های میدانی از نانوایی‌های مرکز شهر نشان می‌دهد که علی‌رغم مصوبه قانونی برای اعلام وزن چانه و قیمت نان در محل نانوایی، برخی از آنها این قانون را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سه روز پیش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه نانوایی‌ها باید قیمت و وزن چانه نان را در محل نانوایی در معرض دید عموم مردم درج کنند، اعلام کرد: اطلاعیه‌ای توسط اتحادیه نانوایان تهیه و ابلاغ شده است تا طبق نرخ‌نامه جدید؛ وزن چانه نان و قیمت‌هایی که اخیرا اعلام شده، در نانوایی ها درج شود.

به گفته یدالله صادقی،”الزام نانوایی‌ها به درج قیمت یکی از مواد قانون نظام صنفی است.”به دنبال این اظهارات بررسی میدانی در این زمینه صورت گرفت که مشاهدات نشان می‌دهد برخی نانوایی‌ها مورد بررسی قرار گرفته در نقطه مرکزی شهر، این قانون را رعایت نکرده و از درج وزن چانه و قیمت نان در سطح نانوایی‌ خودداری کرده‌اند.

این وضعیت در حالی است که پیش از این سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از طرح نظارتی ۱۵ روزه این سازمان بر قیمت نان در شهر تهران خبر داده بود. این موضوع از اتاق اصناف ایران و تهران که طبق قانون وظیفه نظارت برای واحدهای صنفی و حسن اجرای قاون نظام صنفی را بر عهده دارند؛ پیگیری خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.