صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سرمربی بلغارستان باید از ما عذرخواهی کند
سرمربی بلغارستان باید از ما عذرخواهی کند

جردن هندرسون:

سرمربی بلغارستان باید از ما عذرخواهی کند

کسب و کار نیوز: جردن هندرسون، کاپیتان تیم ملی انگلیس، نسبت به شعار های نژاد پرستانه هواداران بلغارستان در بازی دیشب واکنش نشان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی انگلیس دیشب موفق شد با نتیجه ۶-۰ از سد بلغارستان عبور کند. سه شیرها با پیروزی در دیدار دیشب حالا بیش از هر زمان دیگری به صعود به رقابت های یورو ۲۰۲۰ نزدیک هستند.

در جریان بازی دیشب اما یک اتفاق تلخ رخ داد و هواداران بلغارستانی در جریان بازی شعارهای نژاد پرستانه ای علیه بازیکنان انگلیس سر دادند.

جردن هندسون، کاپیتان تیم ملی انگلیس، پس از این دیدار نسبت به این شعارهای نژادپرستانه واکنش نشان داد. او گفت:” من بسیار عصبانی شده بودم. آن ها به هم تیمی ها و دوستان من توهین کردند. واقعا اتفاقات امشب شوکه کننده و عجیب بود اما ما مجبور بودیم که روی ادامه بازی تمرکز کنیم. در بین دو نیمه و در رختکن درباره این موضوع حرف زدیم و حتی نمی خواستیم در نیمه دوم  به بازی ادامه دهیم. اگر یک نفر از بازیکنان انگلیس عنوان می کرد که نمی خواهد به بازی ادامه دهد، آن موقع دیگر بازیکنان  همین کار را می کردند اما همه می خواستند که با ضرر زدن به حریف و پیروزی انتقام این موضوع را بگیرند. از نظر من این کار فوق العاده بود.”

سرمربی بلغارستان اما پس از پایان بازی در اقدامی عجیب هر گونه شعار نژادپرستانه را نفی کرد و عنوان کرد که انگلیسی ها باید ادعای خود مبنی بر این موضوع را ثابت کنند. هندرسون در این باره نیز گفت:” چند کلمه با سرمربی بلغارستان حرف زدم. او باید همین حالا از سمت هوادارانشان از ما عذرخواهی کند. امیدوارم او دوباره این صحنه ها را ببیند و معذرت خواهی کند. هرکسی این بازی را دیده باشد حس تنفر را حس خواهد کرد.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.