صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به بازیکنان اوکراین افتخار می‌کنم
به بازیکنان اوکراین افتخار می‌کنم

آندری شوچنکو:

به بازیکنان اوکراین افتخار می‌کنم

کسب و کار نیوز: آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین، پس از پیروزی دیشب تیمش مقابل پرتغال از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اوکراین دیشب موفق شد در یک دیدار حساس با نتیجه ۲-۱ از سد مدافع عنوان قهرمانی یورو عبور کند. شاگردان آندری شوچنکو با پیروزی در دیدار دیشب موفق شدند با ۱۹ امتیاز و با اقتدار صعود خود را به رقابت های یورو ۲۰۲۰ قطعی کنند.

آندری شوچنکو که از زمان حضورش روی نیمکت اوکراین توانسته تحول عظیمی در سبک بازی و نتایج این تیم ایجاد کند، پس از پیروزی دیشب تیمش مقابل پرتغال گفت:” پرتغال برای پیروزی پا به این دیدار گذاشته بود. آن ها پس از دریافت دو گل، حملات زیادی روی دروازه ما ترتیب دادند. تیم ما وقتی ۱۰ نفره شد هم انسجام دفاعی خود را حفظ کرد. این را به خاطر داشته باشید که پرتغال طی سال های اخیر قهرمانی یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت های اروپا را به دست آورده و پیروزی در برابر آن ها کار ساده ای نیست. صدرنشینی در این گروهِ سخت برای ما بسیار ارزشمند است.”

شوچنکو در ادامه گفت:” به تمام مردم اوکراین این صعود را تبریک می گویم. ما با شایستگی هر چه تمام تر به یورو ۲۰۲۰  صعود کردیم.

از همه بازیکنانم تشکر می کنم. حالا از این به بعد می توانیم با خیالی راحت خود را برای حضور در رقابت های یورو آماده کنیم.”

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.