صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پورموسوی: کمیته فنی در کار من دخالت نمی کند
پورموسوی: کمیته فنی در کار من دخالت نمی کند

فوتبال رو به جلو با سیستم 2-4-4 را دوست دارم

پورموسوی: کمیته فنی در کار من دخالت نمی کند

کسب و کار نیوز:سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان صبح امروز در برنامه سلام صبح بخیر میهمان سعید اکبری مجری این برنامه بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, او در ابتدای مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی در کار او و تیم ملی جوانان دخالت می کند؛ با توجه به اینکه فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم امید به این موضوع اشاره صریحی داشت، گفت: نه . من تا اکنون چند جلسه با اعضای کمیته فنی داشتم و از ابتدای کار از من حمایت کردند. ضمن اینکه هر دو سه روز یکبار با اکبر محمدی رییس کمیته جوانان در تماس هستم. ایشان جز مدیران جوان و تحصیلکرده فوتبال هستند و من تا به امروز نشانه ای از دخالت این ها در کنار خود ندیدم. از انتخاب بازیکن گرفته تا تدوین اردوها و بازی ها.

سرمربی تیم ملی جوانان به این نکته اشاره کرد از شروع کار با تیم ملی جوانان که دی ماه گذشته بوده تا به امروز ۱۳۰۰ بازیکن را تست کرده و همه اقدامات صورت گرفته به صورت یک کتاب تدوین شده است. او در توضیح بیشتر گفت: هیچ بازیکنی در رده سنی جوانان نمی تواند مدعی شود که ارزیابی نشده است. ما قابلیت های فنی همه بازیکنان را بررسی کردیم و در نهایت اردییبهشت ماه ۵۰ بازیکن برای همراهی تیم ملی جوانان دربازی های مقدماتی جام ملت ها که ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد، لیست شدند. طی این مدت در دو تورنمنت شرکت کردیم. یکی تورنمنت روسیه که دربین ۱۲ تیم ششم شدیم و در تورنمنت کافا هم به عنوان قهرمانی و جام اخلاق دست یافتیم. ضمن اینکه دو بازی دوستانه در برابر اندونزی برگزار کردیم که بازی نخست را ۴-۱ بردیم و در بازی دوم یک بر صفر باختیم. اینجا من باید از دوستان قبلی کمیته جوانان هم تشکر کنم. آقای معینی، آزاد و مرادی. خب همان طور که مطلع هستید تیم ملی جوانان در دوره قبلی بازی ها در مرحله مقدماتی جام ملتها حذف شد و تیم ملی نزدیک به ۱۷ ماه هیچ فعالیتی نداشت. این دوستان در شروع کار خیلی به من کمک کردند و امیدوارم همیشه موفق باشند.

سیروس پورموسوی با تشکر از فدراسیون فوتبال و سازمان تیم های ملی به خاطر حمایتی که از تیم ملی جوانان داشتند در خصوص نشست با مارک ویلموتس هم گفت: سرمربی تیم ملی تا اکنون چند بار در تمرین تیم ملی جوانان حاضر شده است و این اتفاق خوبی است. او فوتبال رو به جلو و تهاجمی را دوست دارد و من هم در همین مسیر حرکت می کنم. من برای انتخاب تیم بازی های زیادی را دیدم و باید بگویم خیلی از تیم ها با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کنند. اما علاقه شخصی من بازی با سیستم ۲-۴-۴ است چون فوتبال رو به جلو را دوست دارم و تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها هم با همین سیستم بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان هم چنان از خانم عرب، مدیر مهمانسرای شهید رضایی مجد و پرسنل زحمتکش این مجموعه در کمپ تیم های ملی که در ماه های گذشته میزبان تیم ملی جوانان بودند تشکر کرد و یک موضوع مهم را هم مطرح کرد و گفت: بازی های ما در زمین پاس برگزار می شود. تقاضای من از دوستان در این استادیوم این است که سرعت اقدامات ترمیمی در این استادیوم را بالا ببرند تا ما به عنوان میزبان بازی ها قبل از شروع بازی ها چند جلسه زیر نور در استادیوم تمرین کنیم تا با شرایط بازی در استادیوم برگزاری بازی ها آشنا شویم و بتوانیم از شرایط میزبانی سود ببریم. اینجا من باید به طور صادقانه از مدیر، همه اعضای کادر فنی تیم، گروه پزشکی و تدارکات تشکر کنم که در ماه های گذشته تا به امروز تلاش صادقانه در روند آماده سازی تیم داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.