صفحه اصلی / استان ها / صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی با حذف قبوض گاز
صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی با حذف قبوض گاز

مازندران

صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی با حذف قبوض گاز

کسب و کار نیوز :حذف قبوض کاغذی گاز موجب صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی هزینه ها، سالانه در مازندران می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز مازندران ؛ مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : با حذف قبوض کاغذی گاز از یکم آذر ماه همزمان با سراسر کشور در استان ، علاوه بر افزایش سرعت انجام خدمات و حفظ محیط زیست ، یک و نیم میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی می شود.

احمدپور با اشاره به ثبت اطلاعات  ۶۰ درصد مشترکان مازندرانی  در سامانه  جمع آوری اطلاعات این شرکت افزود : مشترکان گاز برای دریافت صورتحساب هر دوره، باید شماره اشتراک جدید قبض گاز را به سامانه ۲۰۰۰۲۰۱۹۴ شرکت گاز مازندران  و یا شماره اشتراک جدید گاز را به همراه ستاره یک (شماره اشتراک *۱) به سامانه ۱۰۰۰۱۹۴ شرکت گاز ایران ارسال کنند.

وی ثبت شماره تلفن همراه مشترک در سایت  ghabz.nigc.ir ، ورود به سایت شرکت گاز مازندران و انتخاب گزینه خدمات الکترونیکی جمع آوری اطلاعات تماس مشترکان گاز و دریافت نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز مازندران را از دیگر راههای ثبت اطلاعات مشترکان گاز اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : با هماهنگی های انجام شده ، دهیاریها و شوراهای روستا ، شماره همراه و کدپستی مشترکان روستایی را جمع آوری و به شرکت گازشهرستانها ارسال می کنند.

احمدپوربا اشاره به اینکه ثبت حضوری اطلاعات مشترکان ، با همکاری نیروهای کنتورخوان این شرکت از ابتدای مهرماه امسال در حال انجام است افزود : با بسترها و روش های فراهم  شده پیش بینی می شود تا پایان آبان ماه ، اطلاعات ۹۰ درصد مشترکان گاز استان تکمیل و در سامانه شرکت گاز ثبت شود.

شرکت گاز مازندران بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۸۴۰ هزار مشترک شهری و ۵۶ هزار مشترک روستایی هستند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.