صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / اعلام حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح توسعه پایدار جامعه نیکوکاری ابرار
اعلام حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح توسعه پایدار جامعه نیکوکاری ابرار

در جریان دیدار اصغر نوراله زاده از طرح‌های روستایی قاین مطرح شد

اعلام حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح توسعه پایدار جامعه نیکوکاری ابرار

کسب و کار نیوز - مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی و همزمان با روز روستا و عشایر، در بازدید از طرح توسعه پایدار جامعه نیکوکاری ابرار در منظومه روستایی قاین، فعالیت های ابرار برای اشتغال پایدار را اثر بخش خواند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق ایران، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی و همزمان با روز روستا و عشایر، در بازدید از طرح توسعه پایدار جامعه نیکوکاری ابرار در منظومه روستایی قاین، فعالیت های ابرار برای اشتغال پایدار را اثر بخش خواند.

اصغر نوراله زاده ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و حمایت های انجام شده، اینگونه الگوها را از جمله طرح های موفق دانست و افزود: یکی از اهداف صندوق کارآفرینی امید حمایت از اشتغال روستاها است و ادامه این روند در سالهای آینده نیز در دستور کار صندوق قرار دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: باید برنامه ریزی در ایجاد اشتغال روستاها به گونه ای باشد که همیشه یک رسته شغلی حمایت نشود بلکه با ایجاد فرصت­های بهتر در سطوح مختلف شغل جدید ایجاد کنیم.

نوراله زاده ضمن ابراز رضایت از پروژه های اجرا شده، فعالیت های طرح را برای اشتغال پایدار اثر بخش خواند و گفت: ما همچنان حاضر به همکاری برای اجرای طرح های اشتغال­زایی هستیم و بهتر است به سمت کسب و کار های جدید نیز پیش روید.

در این بازدید تسهیلگران طرح ابرار، گزارش آخرین وضعیت طرح را ارائه نمودند. مدیر استانی صندوق کارآفرینی امید، بخشدار مرکزی و روسای اداره کار و کمیته امداد امام خمینی شهرستان قائن نیز در این بازدید حضور داشتند.

در راستای اجرایی شدن تفاهم­نامه همکاری میان جامعه نیکوکاری ابرار و صندوق کارآفرینی امید، تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد تسهیلات به مبلغ پنج میلیارد و دویست میلیون تومان از محل منابع صندوق، در اختیار روستاییان در استان­های کردستان و خراسان جنوبی قرار گرفته است. هدف از اعطای این تسهیلات، بهبود کسب و کارهای موجود یا ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر ظرفیت­های روستا می­باشد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.