صفحه اصلی / استان ها / ارائه هفت محصول فناورانه از دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه نانو
ارائه هفت محصول فناورانه از دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه نانو

ارائه هفت محصول فناورانه از دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه نانو

کسب و کار نیوز:هفت محصول فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در نمایشگاه فناوری نانو تهران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز اصفهان؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: این دستاوردها شامل بازدارنده‌های خوردگی سیستم‌های سه فازی، بازدارنده‌های خوردگی فاز بخار، بازدارنده‌های خوردگی سیستم‌های تثبیت آب و اسید، نانو ذرات طلا، نانو سیالات مختلف و دستگاه جوشش استخری است که در این نمایشگاه ارائه شده است.
امیررضا نقش، بازدارنده‌های خوردگی با تشکیل فیلم‌های محافظ را در کنترل نرخ خوردگی در قسمت‌های داخلی لوله‌ها، چاه‌های استخراج و برج‌های تقطیر موثر دانست و افزود: این فناوری‌ها در صنایعی نظیر بسته‌بندی، حمل‌ونقل، دریایی، نظامی، و نفت و گاز کاربرد دارند که بهره گیری از فناوری نانو عملکرد این ترکیبات را به طور چشمگیری افزایش می دهد.
وی گفت: نانوذرات طلا به‌عنوان نانوکاتالیست در حذف آلاینده‌ها با تمیزکردن گازهای خروجی خودروها شدت واکنش‌های شیمیایی مطلوب را افزایش می‌دهد و می‌تواند سهم عمده‌ای در کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی داشته باشند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: غرفه محصولات فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برای بازدید محققان، پژوهشگران و صنعتگران حوزه فناوری نانو برپاست.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.