چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / مصرف نفت‌گاز یورو ۴ در خراسان رضوی ۲ برابر شد
مصرف نفت‌گاز یورو ۴ در خراسان رضوی ۲ برابر شد

مصرف نفت‌گاز یورو ۴ در خراسان رضوی ۲ برابر شد

کسب و کار نیوز :مصرف نفت‌گاز یورو ۴ در منطقه خراسان رضوی، نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, علی اصغر اصغری، مدیر منطقه در این باره گفت: در این ۶ ماه، بدون در نظر گرفتن مصرف نیروگاه‌ها، ۴۲۹ میلیون و ۸۹۱ هزار لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در سطح منطقه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مقدار افزایش مصرف در مردادماه امسال و به میزان ۹۰ میلیون و ۳۷۵ هزار لیتر (۳۵۲ درصد افزایش) بوده است، اظهار کرد: کمترین مقدار افزایش مربوط به فروردین‌ماه با ۳۹ میلیون و ۸۱۳ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

اصغری ادامه داد: دلیل افزایش مصرف این فرآورده، افزایش مناطق توزیع نفت‌گاز یورو ۴ است، به‌طوری که پارسال تنها در شهر مشهد از این سوخت استفاده می‌شد، اما امسال در بیشتر شهرستان‌های این منطقه به‌صورت حداکثری و در شهرهای نیشابور و قوچان به صورت ۱۰۰ درصد این فرآورده توزیع می‌شود.

هم‌اکنون ۱۳۴ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی)، ۵۳ جایگاه عرضه بنزین و ۷۳ جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز (دو منظوره) در منطقه خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان هستند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.