صفحه اصلی / استان ها / فعالیت ۷۸۰۰ داروخانه کشور در سامانه الکترونیکی داروخانه
فعالیت ۷۸۰۰ داروخانه کشور در سامانه الکترونیکی داروخانه

فعالیت ۷۸۰۰ داروخانه کشور در سامانه الکترونیکی داروخانه

کسب و کار نیوز :7 هزار و 800 داروخانه کشور در سامانه الکترونیکی داروخانه فعالیت می کنند تا داروها با سرعت بیشتری به دست بیماران برسد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما, مرکز خراسان جنوبی، رئیس هیأت مدیره شرکت دارویی صاحب امتیاز این سامانه در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: سامانه الکترونیکی داروخانه یکسال پیش برای اولین بار در کشور با همکاری وزارت بهداشت و درمان  راه اندازی شد که خدمتی نوین محسوب می شود.

سجاد پردل افزود: با گذشت بکسال از راه اندازی این سامانه بیش از ۷۸۰۰ داروخانه و ۵۰ نفر داروساز، برنامه نویس و ویزیتور در کشور عضو آن شده اند تا تبادلات دارویی بین داروخانه های کشور تسریع یابد.

وی گفت: این سامانه در سه بخش مردم، داروخانه و شرکت های پخش دارو با هدف جلوگیری از هدررفت داروهای تاریخ نزدیک و مازاد موجود در داروخانه های کشور و همچنین جلوگیری از هدررفت وقت بیمار برای تهیه نسخه فعالیت می کند.

پردل افزود: مردم برای یافتن داروی مورد نیاز خود می توانند با جست و جوی کلمه تبادلات در گوگل وارد این سامانه شده و در فیلد عموم جست و جو کنند و داروساز ها نیز در فیلد محصولات می توانند محصولاتشان را ثبت کنند.

وی از راه اندازی نسخه جدید وب سایت و اپلیکیشن سامانه الکترونیکی داروخانه نیز خبر داد .

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.