صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / جشنواره بین‌المللی کارآفرینی ۲۵ در‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود
جشنواره بین‌المللی کارآفرینی ۲۵ در‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت

جشنواره بین‌المللی کارآفرینی ۲۵ در‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود

کسب و کار نیوز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت: دومین جشنواره بین‌المللی کارآفرینی با نحورهای تخصصی در حوزه‌های استارت‌آپ و بوت کمپ ۲۵ دی‌ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

له گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، خورشید گزدرازی ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت روز جهانی استاندارد و با اشاره به تقویت مراودات تجاری بوشهر با کشورهای مختلف اظهار داشت: ۹ آذر هیئت‌های تجاری و اتاق بازرگانی کشورهای کویت، امارات متحده عربی، قطر و عمان برای تقویت مبادلات تجاری به بوشهر سفر می‌کنند.
وی، با اشاره به رویدادهای اقتصادی و تجاری دیگر امسال در استان بوشهر خاطر نشان کرد: دومین جشنواره بین المللی کارآفرینی۲۵ دی ماه امسال با محورهای تخصصی در حوزه های استارت‌آپ و بوت‌کمپ برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر از برگزاری جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما خبر داد و بیان کرد:نمایشگاه ،جشنواره و میز ملی خرما با مشارکت انجمن ملی خرما آبان‌ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
گزدرازی در ادامهگزارشی از پیگیری‌های مصوبات جلسات قبل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارائه کرد و افزود: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افتخار دارد که با مطالعه و بررسی مشکلات کلان در سطح ملی و استان زمینه ساز اصلاح و تغییر قوانین و رویه‌هایی شود که مانع رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار به ویژه در این شرایط سخت و خاص اقتصادی شود.
وی بیان کرد: در همین راستا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور نماینده اتاق بازرگانی ، تشکیل جلسه داد و تصویب کرد که بانکهای عامل با دریافت ۵ درصداز اصل و سود بدهی به عنوان پیش پرداخت و اعطای یکسال تنفس و تقسیط بدهی در ۵ سال اقدام عاجل برای اجرایی شدن مصوبه یاد شده انجام دهند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر افزود: با اجرای این مصوبه تمامی واحدهای تولیدی از سر فصل بدهکاران غیر جاری بانکی خارج و همه محدودیت‌های بانکی توسط بانکهای عامل مرتفع می‌شود.
گزدرازی تغییر و اصلاح مواد آئین نامه وصول مطالبات غیر جاری مؤسسات اعتباری در راستای اهداف رونق تولید را مورد تاکید قرارد و خاطر نشان کرد: حذف ماده ۲۱۷ قانون مالیات‌های مستقیم و بررسی راهکارهای سرعت بخشیدن اقدامات اولویت‌دار محرک استان در سند ملی توسعه استان مورد توجه قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، «محمد آیینی» افزود: برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.