صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای یک نمایش خوب برابر استقلال می‌آییم
برای یک نمایش خوب برابر استقلال می‌آییم

داود مهابادی:

برای یک نمایش خوب برابر استقلال می‌آییم

کسب و کار نیوز:سرمربی موفق فجرسپاسی در این فصل که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند، در آستانه تقابل با استقلال در جام حذفی از انگیزه شاگردانش ابراز رضایت می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فجرسپاسی با روندی مناسب به دنبال دستیابی به امتیازات لازم جهت پایان حسرت شیراز در حضور در لیگ برتر قرار دارد. این در حالیست که همانند گذشته، تیم محبوب شیرازی‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و با تکیه بر ستاره‌های جوان و گمنام در جستجوی افزایش شانس صعود خود است.

داود مهابادی، سرمربی فجر بعد از پیروزی تیمش برابر سرخپوشان پاکدشت در خصوص وضعیت این تیم می‌گوید: شرایط تیم ما بد نیست. در آخرین بازی خودمان هم در لیگ یک توانستیم به پیروزی برسیم و به نوعی در کورس مدعیان قرار بگیریم. اما هنوز هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و رقابت در این فصل در بالاترین حد خود قرار دارد و چند تیم مدعی صعود هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا قول صعود این تیم به لیگ برتر را به مسوولان باشگاه داده گفت: هیچ مربی نمی‌تواند قول صعود بدهد و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ما چنین قولی محال است. الان اگر بخواهی به لیگ برتر صعود کنی باید نزدیک به ۱۰ میلیارد سرمایه‌گذاری کنی. تیم‌هایی هستند که این رقم را سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما در خیلی از مواقع نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند به خصوص اینکه الان فجر فقط بودجه‌ای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی دارد.

مهابادی که در جام حذفی با حذف فولاد، اکنون تیمش را آماده مصاف با استقلال می‌کند، درباره این بازی و انگیزه‌های تیمش می‌گوید: بازی بسیار مهمی است و امیدوارم جذاب از آب در بیاید. ما برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. می‌دانیم که جام حذفی هم برای استقلال بسیار مهم است و با تمام توان به میدان می‌آید. من نمی‌توانم در مورد نتیجه حرفی بزنم اما به هوادارانمان قول می‌دهم که بهترین بازی‌مان را انجام می‌دهیم. بازیکنان باانگیزه‌ای دارم که به دنبال این هستند تا از این فرصت فوق العاده برای نمایش توانایی خود سود ببرند و این مساله امیدواری ما را برای کسب نتیجه بالا می‌برد.

سرمربی فجر با اشاره به بازیکنانی در ترکیب استقلال که سابقه حضور در این تیم را در کارنامه دارند، از رابطه مناسب دو باشگاه گفت: اسماعیلی، شجاعیان و دانشگر بازیکنانی بودند که در فجر بازی کرده‌اند و حسین حسینی هم بازیکن برق شیراز بود. این بازیکنان محصولات تیم فجر هستند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. هر چهار تای آنها جزو بازیکنان تاثیرگذار استقلال هستند. این رابطه بین استقلال و فجر ۲۵ سال است که برقرار است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.