صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / راهبرد دانشگاه جهت‌گیری به سمت کارآفرینی و نوآوری می باشد

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:

راهبرد دانشگاه جهت‌گیری به سمت کارآفرینی و نوآوری می باشد

کسب و کار نیوز - رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دانشگاه پیام نور استان بوشهر در مهرماه سال جاری توانست رتبه اول از نظر درصد جدب دانشجویان ورودی جدید را در سطح کشور به دست آورد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از یوپنا، محمد رضا بحرانی ظهر یکشنبه در جمع دانشجویان ورودی جدید ضمن عرض تبریک سال تحصیلی جدید گفت: دانشجویی آغاز مرحله‌ای جدید از زندگی است که امیدواریم این فصل ارزشمند آغاز راه بسیار زیبا و پرباری برای شما عزیزان باشد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ماموریت‌گراست که با حداقل امکانات کارهای بزرگی انجام داده است و با توجه به مختصاتی که دانشگاه دارد اولین دانشگاهی است که در فلسفه تاسیس آن آموزش نیمه حضوری و با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت دیده شده است.

بحرانی در خصوص ویژگی های این دانشگاه گفت: در حال حاضر منابع آموزشی زیادی از دانشگاه به صورت pdf و در فضای مجازی وجود دارد و دانشجویان دانشگاه پیام نور در هر جایی از  کشور یک منبع آموزشی و یک آزمون می دهند و این ویژگی منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: در راهبرد دانشگاه پیام نور جهت‌گیری به سمت کارآفرینی و نو آوری داریم و از دانشجویان می خواهیم به این سمت و سو حرکت کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان این دانشگاه هر وقت خواستند موفق شدند که در کشور بدرخشند مثل تیم های علمی هوافضا، تیم‌های ورزشی و انجمن‌های علمی و کانون های فرهنگی  و این نشان می دهد که می توان با امکانات محدود کارهای بزرگی را انجام داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: این دانشگاه در زمینه اجتماعی نیز به خصوص در استان بوشهر تاثیر گذار بوده و سند توسعه اجتماعی استان به درخواست استانداری و به وسیله دانشگاه پیام نور تدوین شده است.یکی از چشم انداز های توسعه اقتصادی استان بوشهر گردشگری است و این دانشگاه تنها دانشگاهی در استان است که رشته گردشگری در آن ایجاد شده است.

دکتر بحرانی تاکید کرد: دانشجویان عزیز می‌توانند برای تحقق اهداف دانشگاه و حرکت در مسیر کمال با عضویت در انجمن های علمی کانون های فرهنگی  و تشکل های دانشجویی به سمت پویایی و رشد حرکت کنند.

وی تاکید کرد: امسال استقبال بسیار خوبی از طرف داوطلبان ورود به دانشگاه به دانشگاه پیام نور شده است و پذیرش ۱۴۰ هزار داوطلب در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور نشان دهنده این موضوع است. همچنین دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز توانسته است در بین ۳۱ استان کشور از نظر درصد جذب دانشجو رتبه اول را کسب کند.

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با حضور دانشجویان و اساتید و سایر مسئولین در سالن اجتماعات این مرکز برگزارشد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.