صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ایتالیا می‌جنگد و فوتبال می‌کند
ایتالیا می‌جنگد و فوتبال می‌کند

روبرتو مانچینی:

ایتالیا می‌جنگد و فوتبال می‌کند

کسب و کار نیوز:ایتالیا دیشب با شکست 2-0 یونان با دو گل در نیمه دوم به یورو2020 صعود کرد و مانچینی سرمربی این تیم از نمایش شاگردانش در نیمه دوم بازی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی ایتالیا که تا پیش از دیشب هر شش بازی قبلی خود در گروه J رقابتهای مقدماتی یورو۲۰۲۰ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود می‌دانست که بدست آوردن سه امتیاز در بازی مقابل یونان برای قطعی کردن صعودش به مرحله نهایی رقابتها کافی است.

شاگردان مانچینی در نیمه دوم این بازی با دو گل جورجینیو و برناردسکی موفق شدند یونان را ۲-۰ شکست داده و صعودشان را قطعی کنند.

مانچینی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” همه بازی‌ها سخت هستند ولی یونان امشب نمی‌خواست بازی کند. ما در نیمه اول برای اینکه بازی را روی روال بیندازیم خیلی سختی کشیدیم ولی در نیمه دوم اوضاع بهتر شد”.

سرمربی ایتالیا در ادامه گفت:” ما در یک مدت کوتاه این تیم را جمع کردیم. کار من این بود که بازیکنان را قانع کنم که به کیفیت و توان خودشان باور داشته باشند. این تیم یک تیم باشخصیت است که می‌جنگد و فوتبال بازی می‌کند. ما در نیمه دوم این را به عینه مشاهده کردیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.