صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از من بخواهند در المپیک هم بازی می کنم
از من بخواهند در المپیک هم بازی می کنم

سرخیو راموس:

از من بخواهند در المپیک هم بازی می کنم

کسب و کار نیوز:سرخیو راموس، اسطوره تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، در مورد شایعات حضورش در المپیک 2020 توکیو صحبت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اسپانیا دیشب و در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۱-۱ مقابل نروژ متوقف شد تا قطعی شدن صعودش به این رقابت ها به تعویق بیفتد.

در دیدار دیشب لاروخا یک اتفاق ویژه برای سرخیو راموس رخ داد و این مدافع ۳۳ ساله با قرار گرفتن در ترکیب اصلی اسپانیا با ۱۶۸ بازی ملی از این حیث رکورد دار شد.

 آمادگی این مدافع باشگاه رئال مادرید باعث شده است که شایعاتی پیرامون حضور احتمالی او در المپیک توکیو شنیده شود.

در همین رابطه سرخیو راموس درباره رکورد شکنی خود در بازی با نروژ گفت:” رکوردهای فردی برای من در جایگاه دوم قرار دارند. من به این موضوع که صاحب رکورد بیشترین بازی ملی برای اسپانیا هستم، افتخار می کنم.”

راموس در ادامه در مورد شایعات حضورش در المپیک نیز گفت:” برای صحبت درباره المپیک، کمی زود است اما اگر کسی از من درخواست کند که به المپیک بروم، قطعا پیشنهادش را رد نخواهم کرد.  زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است اما به نظر من این موضوع می تواند ایده جذابی برای من باشد.”

راموس در پایان پیرامون بازی با نروژ و تساوی اسپانیا با این تیم نیز گفت:” افسوس که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. نروژی ها در دقایق انتهایی بهتر بازی کردند و در نهایت گل تساوی را به ثمر رساندند. ما حالا غمگین هستیم چرا که دوست داشتیم همین امشب صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کنیم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.