صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کاظمی: با دست توپ را بردند و گل زدند
کاظمی: با دست توپ را بردند و گل زدند

این حق‌خوری‌ها تا کی باید ادامه داشته باشد؟

کاظمی: با دست توپ را بردند و گل زدند

کسب و کار نیوز :فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران بعد از شکست یک بر صفر تیمش در هفته هشتم لیگ یک به شدت از قضاوت داور دیدار با آلومینیوم اراک انتقاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فرهاد کاظمی که تیمش بعد از شکست در هفته هشتم در رده ششم رقابت ها قرار گرفته و کمی از صدر جدول دور شد، در ارتباط با شکست تیمش برابر آلومینیوم گفت: «به تیم حریف بابت این برد تبریک می گویم ولی ما در جای دیگری شکست خوردیم. مگر می شود در یک بازی سه اشتباه تاثیرگذار علیه یک تیم دیده شود؟ دو پنالتی مسلم علیه تیم ما گرفته نشد و گل حریف هم که همه دیدند چگونه به ثمر رسید. آنها توپ را با دست جلو بردند و در نهایت به گل رسیدند.»

کاظمی در قسمت دیگری از حرف هایش گفت: «در بازی با آرمان گهر داور روی یک اشتباه باورنکردنی سه امتیاز را از ما گرفت و در هفته های بعدی هم قضاوت نکرد اما محرومیت داور به چه درد ما می خورد؟ ما یک تیم خصوصی هستیم و برای این تیم شخصی هزینه می شود، چرا باید این قدر روشن حق ما با اشتباهات مسلم داوری خورده شود؟»

او همچنین افزود: «از آقای ممبینی می خواهم به این وضعیت رسیدگی کند، خیلی ها نمی دانند در لیگ یک چه می گذرد، مردم باید بدانند در این لیگ چه اتفاقاتی رخ می دهد. اگر تیم من روی ضعف فنی نتواند نتیجه بگیرد این بحث جدا است ولی در زمین خودمان خیلی راحت حقمان را می خورند و آب از آب تکان نمی خورد. گرفتن دو پنالتی در این بازی همه چیز را عوض می کرد، گل حریف هم که با خطای هند به ثمر رسید و حرفی باقی نمی گذارد.»

سرمربی بادران در ادامه گفت: «از ابتدای بازی ها بارها از داوری ضربه دیدیم و حتی یک بار هم نشده که سود ببریم. از آقای ممبینی خواهش می کنم که به این وضعیت نگران کننده رسیدگی کنند. ما نباید در هر بازی از داوری ضربه ببینیم، واقعا چه کسی پاسخگو است که ما چند امتیاز حساس را از دست دادیم؟ متاسفانه برنامه لیگ یک هم پخش نمی شود و بسیاری از اشتباهات داوری پنهان مانده و تحت پوشش قرار نمی گیرد. نمی دانیم این حق خوری ها تا چه زمانی ادامه دارد.»

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.