صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فکر و ذکر پرتغال بازی با اوکراین است
فکر و ذکر پرتغال بازی با اوکراین است

فرناندو سانتوس:

فکر و ذکر پرتغال بازی با اوکراین است

کسب و کار نیوز:پرتغال در رقابت‌های انتخابی یورو2020 موفق شد لوکزامبورگ را 3-0 شکست دهد ولی سرمربی پرتغال گفت تیمش بیشتر به فکر بازی اوکراین بوده و در مقابل لوکزامبورگ تمرکز خود را از دست داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی پرتغال دیشب در خانه خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو۲۰۲۰ به مصاف لوکزامبورگ رفت و با گلزنی برناردو سیلوا، کریستیانو رونالدو و گونسالو گوئدس موفق شد حریف را ۳-۰ شکست دهد. پرتغال حالا با یک بازی کمتر از اوکراین و پنج امتیاز کمتر از این تیم در رتبه دوم جدول گروه B قرار دارد و منتظر بازی بعدی خود با اوکراین صدرنشین است که برای این تیم اهمیت بسیار زیادی دارد.

اوکراین هم دیشب موفق شد لیتوانی را ۲-۰ شکست داده تا فاصله‌اش با پرتغال را به ۵ امتیاز افزایش دهد. یعنی پرتغالی‌ها در بازی بعدی اگر اوکراین را شکست دهند باز هم در رتبه دوم جدول قرار خواهند گرفت. اما فرناندو سانتوس گفت همه حواس تیمش به بازی اوکراین بوده و به همین دلیل در مقابل لوکزامبورگ تمرکز لازم را نداشته است.

سانتوس در این باره به خبرنگاران گفت: “بازی بعدی ما با اوکراین حکم فینال این گروه را دارد. ما امروز در ۲۵ دقیقه اول خیلی خوب کار کردیم، هم خوب بازی کردیم و هم توانستیم برنامه تیمی لوکزامبورگ را به هم بزنیم. از آن به بعد بازی خیلی قابل پیش‌بینی شد ولی لوکزامبورگ توانست ما را مجبور کند که دوندگی زیادی داشته باشیم”.

سرمربی پرتغال در ادامه گفت: “در نیمه دوم بهتر شدیم و گل دوم را زدیم. ولی از آن به بعد بازیکن‌های ما همه حواس‌شان به بازی اوکراین معطوف شد. حتی من هم حواسم به آن بازی پرت شده بود درصورتی که معمولا چنین کاری نمی‌کنم”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.