صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نمی‌خواستم گنابری مصدوم شود
نمی‌خواستم گنابری مصدوم شود

یواخیم لوو :

نمی‌خواستم گنابری مصدوم شود

کسب و کار نیوز: یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل آرژانتین از سرژ گنابری ستاره گلزن تیمش تمجید کرد و گفت علت تعویض او در این بازی ممانعت از مصدومیتش بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی آلمان دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف آرژانتین رفت و درحالیکه نیمه اول را با دو گل سرژ گنابری و کای هاوارتس با نتیجه ۲-۰ پیروز شده بود در نیمه دوم دو گل از آلبی سلسته دریافت کرد تا در نهایت به تساوی ۲-۲ دست یابد. لوو در پایان بازی با انتقادهایی به دلیل تعویض سرژ گنابری ستاره آماده بایرن مونیخ در این بازی روبرو بود ولی از تصمیمش دفاع کرد و گفت هدفش جلوگیری از مصدومیت گنابری بوده است.

آلمان روز یکشنبه در مقدماتی یورو۲۰۲۰ به مصاف استونی می‌رود و لوو گفت تصمیمش برای تعویض گنابری در دقیقه ۷۲ بازی دیشب جلوگیری از مصدومیت او در آستانه این بازی مهم بوده.

لوو در این باره گفت:”ما نمی‌خواستیم گنابری ۹۰ دقیقه بازی کند. او این اواخر در بازی‌های زیادی به میدان رفته. او امشب هم خیلی سریع دوید و مسافت زیادی را در طول بازی طی کرد. سرژ در این بازی همه جا حضور داشت و همیشه بسیار خطرناک بود و در نیمه اول کاری کرد که دفاع آرژانتین متزلزل شود. برای همین ما از اول قصد داشتیم او را بعد از دقیقه ۷۰ از زمین بیرون بیاوریم چون او را برای بازی‌های بعدی نیاز داریم و حاضر نیستیم ریسک مصدومیتش را بپذیریم”.

یواخیم لوو همچنین درباره عملکرد جاشوا کیمیش که در این بازی بازوبند کاپیتانی مانشافت را به بازو بسته بود گفت:” کیمیش مدتها است در تیم ملی حضور دارد. او با شخصیتی که دارد مناسب این مسئولیت است. کیمیش برای بقیه بازیکنان یک الگو است و ذهنیت مناسبی برای کاپیتانی تیم ملی دارد. او در زمین همه جا حضور دارد و برای من روشن بود که امروز باید از کیمیش به عنوان کاپیتان تیم استفاده کنم”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.