صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دیگر به بارسا فکر نمی‌کنم
دیگر به بارسا فکر نمی‌کنم

نیمار :

دیگر به بارسا فکر نمی‌کنم

کسب و کار نیوز: ستاره تیم ملی فوتبال برزیل تاکید کرد که دیگر به بارسلونا فکر نمی‌کند و از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال است. او خود را آماده رسیدن به 100 بازی ملی با پیراهن سلسائو می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, نیمار در تابستان تا آستانه بازگشت به بارسلونا پیش رفت. این بازیکن برزیلی علاقه زیادی داشت که به آبی اناری ها برگردد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و او در پاری سن ژرمن باقی ماند. با وجود آنکه شرایط برای نیمار بسیار سخت شده بود و هواداران پاری سن ژرمن علیه او شعار می‌دادند اما او بسیار خوب کار کرده و در ۵ بازی ۴ گل به ثمر رسانده است.

او درباره ماندن در پاری سن ژرمن و احتمال بازگشت به بارسلونا گفت: همه می‌دانستند که من دوست داشتم جدا شوم اما الان باید تاکید کنم که از ماندن در پاری سن ژرمن خوشحال هستم و به جدایی فکر نمی‌کنم. فصل برای من بسیار بد شروع شد اما به محض اینکه به میدان رفتم شرایط بد از بین رفت. برای موفقیت پاری سن ژرمن بیشتر از ۱۰۰ درصد توانم می گذارم.

نیمار درباره مسی هم گفت: مسی قهرمان داستان در بارسلونا است. وقتی یک بازیکن به چنین جایگاهی می رسد باید هم از او تقدیر شود. او واقعا متفاوت است.

نیمار خود را آماده ۱۰۰ بازی ملی با پیراهن برزیل می کند. روز گذشته در مراسمی در برزیل از نیمار تقدیر شد و پیراهن ۱۰۰ به مناسبت رسیدن او به ۱۰۰ بازی ملی آماده شد و در مراسمی به او داده شد.

او در این باره گفت: بسیار خوشحالم که در آستانه رسیدن به ۱۰۰ بازی ملی هستم. یک بازیکن در فوتبال روزهای بد دارد و مرتکب اشتباه هم می شود اما دستاورد من خوب بوده است و راضی هستم.

نیمار ۹۹ بار پیراهن تیم ملی برزیل را بر تن کرده است که نیجه آن ۶۱ گل بوده است. او بعد از پله ۷۷ گله و رونالدو ۶۲ گله سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال برزیل به شمار می آید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.