صفحه اصلی / سرخط خبرها / توسعه زیرساخت بدون مشارکت بخش خصوصی محقق نمی شود
توسعه زیرساخت بدون مشارکت بخش خصوصی محقق نمی شود

غریب پور:

توسعه زیرساخت بدون مشارکت بخش خصوصی محقق نمی شود

به گزارش کسب و کار نیوز-رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: توسعه زیرساخت ها، بدون مشارکت بخش خصوصی محقق نمی شود و اتفاق نمی افتد.

به گزارش کسب و کار نیوز،  خداداد غریب پور که بعد ازظهر امروز در محل پروژه قطعه یک خط دوم مسیر سنگان-خواف- رشتخوار- تربت حیدریه سخن می گفت، تصریح کرد: امروز قطعه یک این مسیر با حضور مسوولانه بخش خصوصی و شرکت های فرآوری مواد معدنی شروع می شود.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز نیز قطعه ۱۰ مسیر فوق وارد عملیات اجرایی شد، افزود: انتقال تولیدات معادن سنگان به کارخانه های فولاد در کشور، نیازمند توسعه زیرساخت در ناحیه سنگان است.
وی تاکید کرد: توسعه زمانی محقق می شود که رضایت مردم منطقه در آن باشد از این رو احداث خط دوم مسیر سنگان تربت حیدریه گامی در جهت این هدف محسوب می شود.
وی ارزش کل سرمایه گذاری مسیر ۱۵۱ کیلومتری را ۸۶۶ میلیارد تومان ذکر کرد و اظهار داشت: منابع دولت محدود است اما با مشارکت شرکت های حاضر در سنگان می توان اهداف زیرساختی منطقه را عملی کرد.
غریب پور افزود: مذاکراتی که با وزارت راه مبنی بر مشارکت در ساخت طرح فرودگاه سنگان داشته ایم.
از سوی دیگر خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی ابتدا با تشکر از مشارکت ۵۰درصدی ایمیدرو در سرمایه گذاری پروژه، گفت: امیدواریم پیمانکاران پروژه نیز در زمان مقرر طرح را به آسمان برسانند.
مسیر پروژه۱۵۱ کیلومتری سنگان- خواف- رشتخوار- تربت حیدریه در ۱۰ قطعه تعریف شده که امروز قطعات ۱۰ ( تربت حیدریه) و یک ( سنگان) به طول ۱۶ کیلومتر آغاز شد.
سال گذشته نیز ۲۰ کیلومتر از این مسیر افتتاح شده بود و بدین ترتیب ۱۳۱ کیلومتر از پروژه در ۴۰ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.