صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / سومین رویداد کارآفرینی «سقوط به دره» توسط پارک علم و فناوری البرز برگزار شد
سومین رویداد کارآفرینی «سقوط به دره» توسط پارک علم و فناوری البرز برگزار شد

سومین رویداد کارآفرینی «سقوط به دره» توسط پارک علم و فناوری البرز برگزار شد

کسب و کار نیوز - به مناسبت شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه خوارزمی ، سومین رویداد کارآفرینی "سقوط به درهگ توسط پارک علم و فناوری البرز و با همکاری انجمن های علمی دانشگاه خوارزمی روز دوشنبه ۱۵ مهرماه در محل آن دانشگاه برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، این رویداد به مناسبت روز ملی روستا و عشایر و به منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود با مقوله استارت آپ ها، کارآفرینی و … به میهمانی بنیانگذار لبنیات و بستنی دهاتی آقای ایزد پلخوابی برگزار گردید.
براساس این گزارش در این رویداد به مسائلی از قبیل چگونگی شروع کار، جذب سرمایه و گسترش کسب و کار توسط موسس لبنیات و بستنی دهاتی اشاره شد و  همچنین پس از اتمام رویداد، دانشجویان علاقمند به حوزه کارآفرینی به بیان سوالات خود در خصوص چگونگی پیشبرد کسب و کارشان از میهمان برنامه، پرداخنتد.
شایان ذکر است که این سومین رویداد کارآفرینی “سقوط به دره بود” که در محل دانشگاه خوارزمی توسط پارک علم و فناوری استان البرز برگزار گردید و در هر برنامه یک کارآفرین به گپ و گفت در این خصوص می پردازد.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.