صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازی در یوونتوس به نفع دی‌لیخت است
بازی در یوونتوس به نفع دی‌لیخت است

رونالد کومان:

بازی در یوونتوس به نفع دی‌لیخت است

کسب و کار نیوز : رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید ماتیاس دی‌لیخت، ستاره یوونتوس و تیم ملی این کشور در فوتبال ایتالیا در حال یادگیری مکتب دفاعی ایتالیایی است و این به نفع او خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید ماتیاس دی‌لیخت، ستاره خط دفاعی تیم ملی این کشور که از ابتدای فصل جاری از آژاکس به یوونتوس منتقل شده باید به سبک دفاعی این تیم ایتالیایی عادت کند. کومان می‌گوید دی‌لیخت در حال یادگیری مکتب دفاعی ایتالیایی است و این به نفع او خواهد بود.

دی‌لیخت بعد از آنکه فصل گذشته در آژاکس یک فصل بسیار درخشان را پشت سر گذاشت و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافت، در طول تابستان با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی راهی یوونتوس شد. دی‌لیخت در سری آ شروع دشواری داشت ولی در هفته‌های اخیر نشانه‌های مثبتی از هماهنگی بیشتر او با خط دفاعی یووه و به خصوص لئوناردو بونوچی دیده می‌شود.

رونالد کومان، سرمربی دی‌لیخت در تیم ملی هلند می‌گوید او همچنان باید به یادگیری مکتب دفاعی ایتالیایی ادامه دهد و می‌گوید این برای بازیکنی ۲۰ ساله عجیب نیست. کومان در این باره گفت: “من همیشه گفته‌ام فوتبالیست‌ها باید با تیم جدید و هم‌تیمی‌های جدیدشان هماهنگ شوند. دی‌لیخت باید با یک سبک دفاعی جدید آشنا شود، سبکی که با سبک دفاعی آژاکس تفاوت دارد. سبکی که شاید بتوان از آن به عنوان مکتب ایتالیایی یاد کرد”.

سرمربی تیم ملی هلند گفت: “قبل از وقفه بازی‌های ملی گذشته هم انتقادات زیادی از دی‌لیخت می‌شد ولی او در تیم ملی خیلی خوب کار کرد. من معتقدم ماتیاس به مرور زمان یاد می‌گیرد که چطور خودش را با موقعیت جدیدش در یوونتوس سازگار کند. به نظرم دی‌لیخت می‌تواند در تیم ملی و یوونتوس به جایگاه ممتازی دست پیدا کند”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.